AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #41 Skrevet 14. oktober 2015 Helt enig, jeg bruker ikke andre bukser nå :-) sklir ikke ned og gjør magen mye mindre :-) Herregud, disse buksene MÅ jeg ha! Anonymous poster hash: 24d0e...7a5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #42 Skrevet 14. oktober 2015 Rart hvordan moten svinger For noen år siden skulle jeansene være så lave at ikke engang trusa skjultes... Anonymous poster hash: 500d4...9c1 1
Florence Skrevet 14. oktober 2015 #43 Skrevet 14. oktober 2015 Rart hvordan moten svinger For noen år siden skulle jeansene være så lave at ikke engang trusa skjultes... Anonymous poster hash: 500d4...9c1 Takk og lov. Hilsen alle kvinner som ikke har flat mage. 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #44 Skrevet 14. oktober 2015 Takk og lov. Hilsen alle kvinner som ikke har flat mage. Og kvinner som har flat mage. Anonymous poster hash: 964fa...441 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #45 Skrevet 16. oktober 2015 Highwaist Hannah var som sagt ikke høy nok for meg. Men oppdaget et nytt merke hos Carlings, Now&Then, som var høye! "Skyhigh" eller noe sånt Ganske behagelig stoff og. Ligner litt på Solitaire-buksen. Ikke en favoritt hos meg, men et tips for de med en annen fasong. Floyd har noen modeller som er ekstra høye i livet. Prøvde Molly fra Gina Tricot i dag (highwaistmodellen), og synes den var langt bedre enn Hannah fra Cubus! Og så oppdaget jeg et nytt merke hos Selected; Salsa. De har low waist og midrise også, men noen modeller var highwaist nok for meg Må passe på å kjøpe bukser før det er low waist som er tilbake i motebildet...Anonymous poster hash: c8b43...91a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå