Nora-00 Skrevet 29. september 2015 Forfatter #21 Skrevet 29. september 2015 Er det noen som har noen av disse buksene i str L, som kan måle hvor høye de er fra skrittet og opp? Jeg har en highwaist-bukse selv, som er 30cm, og den syns jeg er for lav...
Nora-00 Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter #22 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har prøvd Hanna buksene på Cubus nå, og de var ikke så høye i livet som jeg ønsket... Er det noen som veit om bukser som er høyere i livet enn dem?
Gjest Mairead Skrevet 2. oktober 2015 #23 Skrevet 2. oktober 2015 Hva med High Waist legging Jane på Cubus da? Tror du kommer til å slite med å finne noen som er ENDA høyere enn legging Jane/Hannah, da de er nokså høye i forhold til andre butikkers high Waist bukser.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #24 Skrevet 2. oktober 2015 Highwaist Hannah har faktisk ikke så høyt liv. Den så rar ut på meg også. Anonymous poster hash: a0ec4...eef
Nora-00 Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #25 Skrevet 2. oktober 2015 Highwaist Hannah har faktisk ikke så høyt liv. Den så rar ut på meg også.Anonymous poster hash: a0ec4...eef Ja, det er forskjellige kroppsfasonger... Jeg er ganske kort i bena, og lang i overkroppen... Da ble ikke Hannah buksene så høye i livet på meg, som jeg hadde håpet!
Florence Skrevet 2. oktober 2015 #26 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg synes de fra BikBok er ganske høye i livet.
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 2. oktober 2015 #27 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg er ikke så fan av Highwaist Hanna, modellen er etter min mening mer midwaist, dessuten er den ganske stiv i stoffet. Jeg har pleid å kjøpe en modell fra Vero Moda som heter Superfix, men jeg tror kanskje de har sluttet å selge disse nå, så da sverger jeg til Superflex fra BikBok. Høye i livet og behagelig å ha på seg 1
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 2. oktober 2015 #28 Skrevet 2. oktober 2015 Ellers er foresten DrDenim også gode bukser med høyt liv (tror modellen heter Solitaire?), men et stort minus for at de mister fargen etter bare et par vask.
Jolene Skrevet 2. oktober 2015 #29 Skrevet 2. oktober 2015 Selv sverger jeg til Molly fra Gina Tricot
Nora-00 Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #30 Skrevet 2. oktober 2015 Selv sverger jeg til Molly fra Gina Tricot De har jeg ikke prøvd... Er de høyere enn Hannah fra Cubus?
Nora-00 Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #31 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg er ikke så fan av Highwaist Hanna, modellen er etter min mening mer midwaist, dessuten er den ganske stiv i stoffet. Jeg har pleid å kjøpe en modell fra Vero Moda som heter Superfix, men jeg tror kanskje de har sluttet å selge disse nå, så da sverger jeg til Superflex fra BikBok. Høye i livet og behagelig å ha på seg Ja, Hannah ble mer mid-waist på meg... Ikke noe fint! Er superflex fra Bikbok høyere i livet enn Hannah?
Jolene Skrevet 2. oktober 2015 #32 Skrevet 2. oktober 2015 De har jeg ikke prøvd... Er de høyere enn Hannah fra Cubus? For min del går de hele veien opp til livet, altså over navlen. Hannah har jeg ikke prøvd, så kan ikke uttale meg der.
Nora-00 Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter #33 Skrevet 6. oktober 2015 Har funnet min drømmebukse! Men finner ingen sted som selger den... 😩 Buksa heter Cheap Monday Eiffel Tower, og har en livhøyde på rundt 40 cm!!! Noen som vet hvor jeg kan få tak i den?
Badedrakt Skrevet 6. oktober 2015 #34 Skrevet 6. oktober 2015 Floyd har en del bukser med høyt liv. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #35 Skrevet 6. oktober 2015 Har funnet min drømmebukse! Men finner ingen sted som selger den... Buksa heter Cheap Monday Eiffel Tower, og har en livhøyde på rundt 40 cm!!! Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Både Nelly og Asos selger jo Cheap Monday. Har du sjekket hos noen av de?Anonymous poster hash: f2b54...e24
Nora-00 Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter #36 Skrevet 6. oktober 2015 Både Nelly og Asos selger jo Cheap Monday. Har du sjekket hos noen av de?Anonymous poster hash: f2b54...e24 Finner ikke den modellen hos dem!
Jolene Skrevet 6. oktober 2015 #37 Skrevet 6. oktober 2015 Floyd har en del bukser med høyt liv. Problemet med dem er lommene. De gjør at rumpa får en rar fasong...
FantasDick Skrevet 6. oktober 2015 #38 Skrevet 6. oktober 2015 Finner ikke den modellen hos dem! Sjekket Weekday?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #39 Skrevet 13. oktober 2015 Problemet med dem er lommene. De gjør at rumpa får en rar fasong... Folk er tydeligvis forskjellig. Floyd er den eneste buksen jeg har hatt som ga meg fin rumpe, og det var med den at jeg også oppdaget at jeg burde ha begynt med bukser med høyt liv for lengst! Passer meg mye bedre. Dessverre ødela jeg den i vask...40 grader og skyllemiddel, hva i alle dager tenkte jeg på?? Så var på buksejakt i dag. Du verden for et deprimerende prosjekt. Jeg er lav, men Highwaist Hannah syntes jeg ikke var høy nok. Den stoppet midt på navlen, vil ha bukse som går ovenfor. Den hadde også gigantiske lommer som satt tett, litt for høyt. Det funker virkelig ikke for meg. Og si meg, er det ansatte for H&M som skifter lysrør hos Cubus?? Jammen ikke rart jeg aldri handler der.. Prøvde også Solitaire på Carlings. Ganske behagelig og høy nok, men likte ikke lommene. Må nok bare prøve meg på å bestille noe fra Floyd. Eller vet noen om noen utenom B-young som selger de i fysisk butikk? De har så dårlig utvalg. Bukser...må det være så vanskelig?Anonymous poster hash: c8b43...91a 1
Jolene Skrevet 14. oktober 2015 #40 Skrevet 14. oktober 2015 Folk er tydeligvis forskjellig. Floyd er den eneste buksen jeg har hatt som ga meg fin rumpe, og det var med den at jeg også oppdaget at jeg burde ha begynt med bukser med høyt liv for lengst! Passer meg mye bedre. Dessverre ødela jeg den i vask...40 grader og skyllemiddel, hva i alle dager tenkte jeg på?? Så var på buksejakt i dag. Du verden for et deprimerende prosjekt. Jeg er lav, men Highwaist Hannah syntes jeg ikke var høy nok. Den stoppet midt på navlen, vil ha bukse som går ovenfor. Den hadde også gigantiske lommer som satt tett, litt for høyt. Det funker virkelig ikke for meg. Og si meg, er det ansatte for H&M som skifter lysrør hos Cubus?? Jammen ikke rart jeg aldri handler der.. Prøvde også Solitaire på Carlings. Ganske behagelig og høy nok, men likte ikke lommene. Må nok bare prøve meg på å bestille noe fra Floyd. Eller vet noen om noen utenom B-young som selger de i fysisk butikk? De har så dårlig utvalg. Bukser...må det være så vanskelig?Anonymous poster hash: c8b43...91a Freequent selger Floyd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå