Gå til innhold

Hvor ofte leser/sjekker du nyheter?

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87
Skrevet

Hvor ofte sjekker du forsidene på VG.no, nrk.no, tv2.no og lignende? (Eller lokale eller internasjonale, eller alternative nyhetssider.) 

Hvor grundig leser du? 

Hvorfor, hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Leser daglig, hver gang jeg ikke har noe å gjøre. Leser dem ikke veldig grundig, leser stort sett på bussen eller når jeg spiser. Internasjonale aviser leser jeg gjennom facebook.

Abonnerer også på Morgenbladet, det leser jeg noe grundigere, sikkert fordi jeg har den fysisk.

Endret av Raindrops
Skrevet

jeg scroller gjennom de største nettavisene i alle fall ett par ganger gjennom uken. Men det kommer egentlig alt for få nyheter som er verdt å lese på. Så det er veldig  sjeldent at jeg gidder å faktisk klikke innom noen artikler...

Anonymous poster hash: e2bcd...765
Gjest Gjest_Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg sjekker nyhetene 2-3 ganger om dagen

Skrevet

Periodevis flere ganger for dagen. Andre ganger unngår jeg det helt, klarer ikke ta inn over meg all elendigheten.

Anonymous poster hash: afecf...e92

Skrevet (endret)

Jeg leser avisen på nett ved frokosten, leser litt i avisen på jobben, og leser nyhetene på mobilen på vei hjem fra jobb (om jeg kjører buss). Hører på dagsnytt 18 på P2, og ser gjerne nyhetene på tv senere på kvelden. 

Endret av Evans
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

1-2 ganger i måneden kanskje?

Synes det er gørr kjedelig med nyheter, så finner sjeldent noe som er verd å lese.

Anonymous poster hash: 98ef2...217

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...