Gå til innhold

Menn som er sammen med eldre kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva dere menn ser i eldre kvinner? Da snakker jeg om en større aldersforskjell. Har f.eks en veldig kjekk bekjent som er sammen med ei dame som er 20 år eldre. (Han er 30 år og hun 50 år). Lurer på hva han kan se i henne. Er det "mommy issues", man ville jo kanskje sagt om det var motsatt at en kvinne hadde "daddy issues" eller var golddigger. uansett, har fascinert meg over dette siden han er veldig kjekk og kan få mye "bedre" i mine øyne. Hva ser menn i eldre kvinner??



Anonymous poster hash: 901e7...353
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun har en flott personlighet og at det ikke har noe med alder å gjøre? 

Kjærlighet kjenner ingen alder, treffer den deg, er det personen, personligheten og ikke utsendte som teller.

Jeg er 53, var lenge sammen med ei på 25. Hun var faktisk rik også, hadde mer penger en jeg noen gang vil få. Min X ringte og lurte på hva jeg drev med som dro en 25 åring i hus. Mitt svar til henne ble, at du skal ikke komme å snakke moral med meg, slik du har oppført deg. Det var hun som var utro. Dessuten sa jeg, du har alltid trodd jeg har fleipet, når jeg har sagt, om du ikke oppfører deg blir du byttet ut med 2 25åringer, og nå har jeg funnet den ene;-) Da smeller det fra henne, dette er bare en jævla gold digger! Mitt svar da ble. Ja det er mulig det er en gold digger i dette forholdet, da er det meg, for denne jenta har mer penger en jeg noen gang kommer til å tjene :-) Da la hun på, etter det har ikke dette vert tema .

Jeg tror det at man henger seg opp i alder, har med misunnelse, sjalusi osv å gjøre. Det er ikke andres oppgave å finne ut hva som holder folk sammen. De har funnet et grunnlag de kan basere et forhold på, det skal man unne og glede seg sammen med de over. Ikke alle er så heldige å finne kjærligheten.

Anonymous poster hash: baf18...e8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke slik at man nødvendigvis er sjalu og bitter om man undrer seg over slike forhold... Jeg og kjenner en helt ok type som er 40 og er sammen med ei på 65. Og jeg er verken sjalu eller bitter, men undrer meg jo litt over hva som er galt med denne typen siden han har rotet seg opp i ei som er såpass opp i årene. Det er sært med så stor aldersforskjell...

Anonymous poster hash: 5db13...23d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke slik at man nødvendigvis er sjalu og bitter om man undrer seg over slike forhold... Jeg og kjenner en helt ok type som er 40 og er sammen med ei på 65. Og jeg er verken sjalu eller bitter, men undrer meg jo litt over hva som er galt med denne typen siden han har rotet seg opp i ei som er såpass opp i årene. Det er sært med så stor aldersforskjell...

Anonymous poster hash: 5db13...23d

Så du er bare fordomsfull du da?

Siden du mener at det må være noe galt med han.

Anonymous poster hash: 525b5...14c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg lurer på hva dere menn ser i eldre kvinner? Da snakker jeg om en større aldersforskjell. Har f.eks en veldig kjekk bekjent som er sammen med ei dame som er 20 år eldre. (Han er 30 år og hun 50 år). Lurer på hva han kan se i henne. Er det "mommy issues", man ville jo kanskje sagt om det var motsatt at en kvinne hadde "daddy issues" eller var golddigger. uansett, har fascinert meg over dette siden han er veldig kjekk og kan få mye "bedre" i mine øyne. Hva ser menn i eldre kvinner??

Anonymous poster hash: 901e7...353

 

De fleste menn går etter personlighet, så da har du kanskje svaret?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer nok litt. Spesielt ved en aldersforskjell på 20 år, da spiller det ingen rolle om det er mannen eller kvinnen som er den yngste. For ofte er man jo på 2 vidt forskjellige steder i livet.

 

Nå er jeg selv 40 år, og synes menn på 20 år, er små guttunger, og menn på 60 år, er gamle menn som kunne vært min far. Og føler jeg heller ikke har mye til felles med noen av de. 20 åringen er helt i starten av livet, og kommer til å endre seg en god del de neste 10 årene. Han på 60 skal snart bli pensjonist, mens jeg har fortsatt mange år igjen i arbeidslivet. Og den dagen jeg blir pensjonist og endelig skal nyte livet, så er da kanskje mannen min død, eller pleietrengende.



Anonymous poster hash: 0bb82...405
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morgenful

TS her igjen. Jeg vil påpeke at jeg og har lurt på dette fordi jeg vet han har lyst på barn, og hun har barn fra før og er mest sannsynlig over overgangsalder og kan ikke lenger produsere barn. Altså, han er kjekk og kunne fått ei mye yngre som kan gi han barn, men allikevel vil han være med henne som er 50 år... Skjønner det ikke. 

Det er ikke snakk om aldersforskjell i seg selv som et problem, men dere skjønner vel og at 20 år er stor aldersforskjell der man faktisk stusser litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at det ikke er lov til å kommentere dette handler vel litt om feminisme... det er "riktig" å gå imot tradisjonelle roller. Godt voksne menn som er sammen med unge jenter er gamle griser - de unge jentene har enten 'daddy issues' eller er ute etter penger. Er han rik attpåtil, er det som regel ingen tvil. Eller de er kanskje manipulert av en voksen mann som vil utnytte. Jevnt over hagler det med generaliseringer.

Godt voksne kvinner som er sammen med yngre menn er moderne, tar ansvar for sin seksualitet og lykke, og mennene elsker dem for deres selvtillit, seksuelle erfaring og generelle personlighet.

 

Vel, det er visse mekanismer uansett. De aller fleste ender opp med en jevnaldrende partner. Om noen avviker sterkt kan det hende at de bare har funnet noen de matcher med. Om de helt konsekvent går etter noen som er langt eldre eller langt yngre er det antakeligvis en grunn til det.

Kanskje har de et behov for enten å bli tatt vare på, eller ta vare på. Kanskje handler det om formue og stabilitet. Kanskje hadde de et vanskelig forhold til mor eller far og trenger bekreftelse. Kanskje har de flere negative opplevelser med jevnaldrende. 

 



Anonymous poster hash: 95f22...f83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen. Jeg vil påpeke at jeg og har lurt på dette fordi jeg vet han har lyst på barn, og hun har barn fra før og er mest sannsynlig over overgangsalder og kan ikke lenger produsere barn. Altså, han er kjekk og kunne fått ei mye yngre som kan gi han barn, men allikevel vil han være med henne som er 50 år... Skjønner det ikke. 

Det er ikke snakk om aldersforskjell i seg selv som et problem, men dere skjønner vel og at 20 år er stor aldersforskjell der man faktisk stusser litt

Hvorfor i all verden skal du bry deg med det ?? Har de det bra, er vel det viktigst? eller er det viktigste at folk lever i din boble ? La folk bestemme selv hva som er best for de, han elsker henne, så enkelt er det! Har du opplevd å elske noen, hadde du skjønt det. Da gir man avkall på mye, det aller meste for å tilpasse slik at man finner en felles Platform. Å få barn er ikke en rett eller plikt, det er en gave. Ikke misunn de lykken, prøv å glede deg over en, se de  som et par, og vær glad på deres vegne. De har noe som er unikt. Kjærlighet kjenner ingen alder, det er bare fordommer som setter alder inn i det. Du har motforestillinger og leter etter sympati, støtte for hvordan du tenker, så du kan si alle mener det jeg mener. Men du har ikke rett av den grunn! De har rett, all rett til å velge hvordan de vil leve sine liv, helt uavhengig av din boble. Lykke til med å glede seg over andres lykke :-)

Anonymous poster hash: baf18...e8b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn går etter personlighet, så da har du kanskje svaret?

 

Nåja...

Anonymous poster hash: a99d8...6ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morgenful

 

Hvorfor i all verden skal du bry deg med det ?? Har de det bra, er vel det viktigst? eller er det viktigste at folk lever i din boble ? La folk bestemme selv hva som er best for de, han elsker henne, så enkelt er det! Har du opplevd å elske noen, hadde du skjønt det. Da gir man avkall på mye, det aller meste for å tilpasse slik at man finner en felles Platform. Å få barn er ikke en rett eller plikt, det er en gave. Ikke misunn de lykken, prøv å glede deg over en, se de  som et par, og vær glad på deres vegne. De har noe som er unikt. Kjærlighet kjenner ingen alder, det er bare fordommer som setter alder inn i det. Du har motforestillinger og leter etter sympati, støtte for hvordan du tenker, så du kan si alle mener det jeg mener. Men du har ikke rett av den grunn! De har rett, all rett til å velge hvordan de vil leve sine liv, helt uavhengig av din boble. Lykke til med å glede seg over andres lykke :-)

Anonymous poster hash: baf18...e8b

 

Nå har jeg ikke sagt at jeg ikke unner de lykke eller denslags. Jeg prøver bare å forstå.. :) Det er jo enkelte ting i livet man kan forundre seg over og ville bare oppriktig høre hva som gjør at menn faller for eldre kvinner. Som sagt er det pga den "veldig" store aldersforskjellen her. 10 år +/- er ikke noe jeg stusser over, men når det er 20 år blir det litt uforståelig for meg. Men jeg vet at det foregår mye i dagens samfunn, stor aldersforskjell, homofili, swingers, osv.. Alt er godtatt og er bra - alle er sin egen lykkessmed :) Men nå var jeg altså intr i akkurat dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange eldre kvinner ser flotte og sexy ut. Dessuten er de veldig gode i senga og har skikkelig god selvtillit. 

Jeg er over 50 og jeg er ikke god i senga, det kan jeg love deg.

Anonymous poster hash: 3553b...695

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er over 50 og jeg er ikke god i senga, det kan jeg love deg.

Anonymous poster hash: 3553b...695

 

Hahaha. Finnes nok de som ikke er gode i senga i alle aldre, men det kommer seg etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Jeg rota meg borti Kick-Ass her om dagen. Han heter Aaron et eller annet. Han er sammen med en dame som er dobbelt så gammel og de har to barn sammen, eldste er født i 2010 så de fikk første når han var 20 år! Stedatteren er syv år yngre enn han og jeg må innrømme at jeg stusset over hele greia. Han er 25 og hun er 48, men jaja, han liker vell den eldre garde. Håper sønnen min ikke kommer hjem med en på 48 når han er 25. Pinlig at kjæresten er eldre enn mora 😜

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ingen problem i å date en eldre kvinne, men det kommer jo Ann på hvor mye gamlere hun er. Min meget begrensede erfaring tilsier at de er mer trygge på seg selv, (Utseende, kropp, personlighet og seksuelt) Med det sagt synes jeg 5 6 år eldre er helt kurant, uansett vei. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg lurer nok litt. Spesielt ved en aldersforskjell på 20 år, da spiller det ingen rolle om det er mannen eller kvinnen som er den yngste. For ofte er man jo på 2 vidt forskjellige steder i livet.

 

Nå er jeg selv 40 år, og synes menn på 20 år, er små guttunger, og menn på 60 år, er gamle menn som kunne vært min far. Og føler jeg heller ikke har mye til felles med noen av de. 20 åringen er helt i starten av livet, og kommer til å endre seg en god del de neste 10 årene. Han på 60 skal snart bli pensjonist, mens jeg har fortsatt mange år igjen i arbeidslivet. Og den dagen jeg blir pensjonist og endelig skal nyte livet, så er da kanskje mannen min død, eller pleietrengende.

Anonymous poster hash: 0bb82...405

 

 

Du har altså alltid likt 40 åringer hele ditt liv?

Anonymous poster hash: 48927...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du har altså alltid likt 40 åringer hele ditt liv?

Anonymous poster hash: 48927...bf9

 

 

:rolleyes:

Anonymous poster hash: a99d8...6ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg lurer på hva dere menn ser i eldre kvinner? Da snakker jeg om en større aldersforskjell. Har f.eks en veldig kjekk bekjent som er sammen med ei dame som er 20 år eldre. (Han er 30 år og hun 50 år). Lurer på hva han kan se i henne. Er det "mommy issues", man ville jo kanskje sagt om det var motsatt at en kvinne hadde "daddy issues" eller var golddigger. uansett, har fascinert meg over dette siden han er veldig kjekk og kan få mye "bedre" i mine øyne. Hva ser menn i eldre kvinner??

Anonymous poster hash: 901e7...353

 

 

Eldre kvinner er gjerne mer avslappa, fører med seg mindre drama enn de yngre, har selvtillit og ro i sjela, i større grad enn yngre. Kanskje det er dette som appellerer til han? Og hvorfor i alle dager er dette noe du trenger å ha noen mening eller tanker om? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...