heiduderborte Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Visste ikke hvor jeg skulle sette dette innlegget, ettersom det er ganske dumt og.. tilhører ingen plass.. MEN det er faktisk noe som påvirker søvna, humøret.. Er en flue, veldig rask flue, som verken vil ut vinduet eller ut til et annet rom i huset. Den er kjemperask og kræsjer meg i ansiktet hele tiden. Jeg greier ikke å fange den/drepe den! Det er et fuckings problem, og jeg spør nå om tips til hvordan jeg får tak i den jævelen. Se på klokkeslettet nå... Jeg trenger søvn, tror ikke læreren tror på meg da jeg forsover meg og sier at en flue har irritert meg hele natten.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Hårspray og lighter. Anonymous poster hash: a48b6...b96
heiduderborte Skrevet 27. september 2015 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2015 Hårspray og lighter. Anonymous poster hash: a48b6...b96 Problemet er.. den er kjemperask og kræsjer i trynet. Hvis jeg skal gå rundt med lighter og hårspray ender jeg opp med å tenne på detta tømmerhuset jeg bor i.. Er det noe jeg kan lokke den med? Vet fluer sitter på bæsj, men ikke faen om jeg bringer det inn i huset
heiduderborte Skrevet 27. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2015 slukket lyset og la meg.. BAM så kræsjer den i trynet fortsatt. Er det en ånd ellernoe. WTF! kanskje det er ansiktskremen min. Jesus. Sjekk klokka. Blir ikke noe skole i morra.. 1
Gjest Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Når jeg blir plaget med insekter og dritt på soverommet setter jeg alltid døren på gløtt og et lys på i naborommet for å lokke de ut. Pleier stort sett å gjøre susen 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Kjøp deg en god gammeldags fluesmekker! Alltid kjekt å ha i huset. Anonymous poster hash: 22ae6...f4b
stikkontakt Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 (endret) fantastisk Endret 28. september 2015 av stikkontakt 1
heiduderborte Skrevet 28. september 2015 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2015 Jeg kan herved si at klokken 21:53 så ble det slutt på jævelskapen. Drepte den med bokbind. Jeg har fått fred og kunne ikke Vært lykkeligere. 1
Rumle Skrevet 28. september 2015 #12 Skrevet 28. september 2015 Men .. er du HELT sikker på at du fikk den? https://www.youtube.com/watch?v=55-UVBmqIo4
Pysa Skrevet 28. september 2015 #13 Skrevet 28. september 2015 Pleier å spraye med noe, eks hårspray eller jif universal (sånn blå til vinduer). Da setter de seg, og man kan rope på 10-åringen som tør å ta dem. 1
Artemiss Skrevet 28. september 2015 #14 Skrevet 28. september 2015 Jeg bruker å hente katten min som har verdens største draps-instinkt. Når han får øye på et bytte så kan han plutselig klatre opp vegger og tak. 1
Rumle Skrevet 28. september 2015 #15 Skrevet 28. september 2015 Jeg bruker å hente katten min som har verdens største draps-instinkt. Når han får øye på et bytte så kan han plutselig klatre opp vegger og tak.
Tabris Skrevet 29. september 2015 #16 Skrevet 29. september 2015 Jeg bruker å hente katten min som har verdens største draps-instinkt. Når han får øye på et bytte så kan han plutselig klatre opp vegger og tak. Jepp, vi er "armed". Holder katten stødig under bakbeina og brystet, også er forpotene fri som drapsvåpen. Funker gull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå