Teardrop Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Noen som har sett Ullvang rav genseren billigere enn 600kr? Hvor?
skreppamedleppa Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Er det denne du mener https://www.xxl.no/ulvang-rav-sweater-ullgenser-unisex/p/1080942_4_style ? I så tilfelle selger de den her til 479,- Ellers så kan du sjekke denne http://www.kelkoo.no/slp/ss-ulvang-ullgenser-rav.html for sammenligning viss du ønsker dobbelt farge/annen farge
Teardrop Skrevet 27. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2015 Ja, det er riktig genser. Kelkoo og prisjakt sjekker avsolutt ikke alle tilgjenglige utsalgssteder. Virker som bedrifter har betalt nettsiden for å få opp navnet og logoen sin der. Men siden er en liten pekepinn, ikke noe mer enn det.
skreppamedleppa Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Ja, det er riktig genser. Kelkoo og prisjakt sjekker avsolutt ikke alle tilgjenglige utsalgssteder. Virker som bedrifter har betalt nettsiden for å få opp navnet og logoen sin der. Men siden er en liten pekepinn, ikke noe mer enn det. Ok. som sagt du kan i vertfall kjøpe den på xxl for en mindre pris.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Forrige uke kostet den 400 eller 450 på coop obs tror jeg Anonymous poster hash: f35ce...851
Gjest morhjertegod Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 479 på xxl i byen der jeg bor.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #8 Skrevet 29. september 2015 Ullvanggenseren er jo helt lik villmarksgenseren som var så poppis på 90-tallet. Hadde sånn på VGS med champion hoodie over og Levis 501 og følte meg sååååå kul! Anonymous poster hash: 03777...0c7
skreppamedleppa Skrevet 29. september 2015 #9 Skrevet 29. september 2015 Ullvanggenseren er jo helt lik villmarksgenseren som var så poppis på 90-tallet. Hadde sånn på VGS med champion hoodie over og Levis 501 og følte meg sååååå kul! Anonymous poster hash: 03777...0c7 Jeg synes ullgensere til Ulvang er helt fantastisk Nå skal det jo sies at jeg er en frysepinne men her så blir den brukt i mange sammenhenger fra sene sommerkvelder i båt på sjøen til langt oppå fjellet om vinteren til å bare gå i til hverdags på vinterstid. Den er fin, samtidig som den varmer og kvaliteten er god synes jeg iallefall. Men selvsagt, det finnes rimeligere alternativer for omtrentlig samme genser så Ulvang har nok tjent litt på at denne er blitt så "poppis". Uansett så tror jeg slike type gensere er poppis uansett år, om det er 90 tallet eller 2030, gode og fine ullklær går liksom ikke av eller for den saks skyld på moten 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå