Gå til innhold

Ullvang rav genser på tilbud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett Ullvang rav genseren billigere enn 600kr? Hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er riktig genser. Kelkoo og prisjakt sjekker avsolutt ikke alle tilgjenglige utsalgssteder. Virker som bedrifter har betalt nettsiden for å få opp navnet og logoen sin der. Men siden er en liten

pekepinn, ikke noe mer enn det.

Skrevet

Ja, det er riktig genser. Kelkoo og prisjakt sjekker avsolutt ikke alle tilgjenglige utsalgssteder. Virker som bedrifter har betalt nettsiden for å få opp navnet og logoen sin der. Men siden er en liten

pekepinn, ikke noe mer enn det.

Ok. som sagt du kan i vertfall kjøpe den på xxl for en mindre pris.

Skrevet

Forrige uke kostet den 400 eller 450 på coop obs tror jeg :P

Anonymous poster hash: f35ce...851
Skrevet

Takk for tips :)

Skrevet

Ullvanggenseren er jo helt lik villmarksgenseren som var så poppis på 90-tallet. Hadde sånn på VGS med champion hoodie over og Levis 501 og følte meg sååååå kul!

Anonymous poster hash: 03777...0c7

Skrevet

Ullvanggenseren er jo helt lik villmarksgenseren som var så poppis på 90-tallet. Hadde sånn på VGS med champion hoodie over og Levis 501 og følte meg sååååå kul! Anonymous poster hash: 03777...0c7

Jeg synes ullgensere til Ulvang er helt fantastisk :) Nå skal det jo sies at jeg er en frysepinne men her så blir den brukt i mange sammenhenger fra sene sommerkvelder i båt på sjøen til langt oppå fjellet om vinteren til å bare gå i til hverdags på vinterstid. Den er fin, samtidig som den varmer og kvaliteten er god synes jeg iallefall. Men selvsagt, det finnes rimeligere alternativer for omtrentlig samme genser så Ulvang har nok tjent litt på at denne er blitt så "poppis". Uansett så tror jeg slike type gensere er poppis uansett år, om det er 90 tallet eller 2030, gode og fine ullklær går liksom ikke av eller for den saks skyld på moten :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...