Gå til innhold

3000 meter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! På tirsdag ska jeg springe 3km i gymen... Jeg synest de er så kleint for jeg har så dårleg kondis! Og alle andre jentene i klassen min har kjempe god kondis! Og der er så flaut å komme sist, og då har sikkert alle andre gått til garderobene! Og jeg kan ikkje berre spør om jeg kan slippe for då kommer folk til å lure.. PLIS HJELP!

Anonymous poster hash: a2685...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det som en man.

Det er din feil at du har den kondisen du har eller?

Gjør ditt beste. Det er ingen konkurranse.

Skrevet

Nei men det er kjedeleg at nesten alle springer under 14 min også kommer jeg på nesten 20 min..!

Skrevet

Kjenner følelsen.. Bare ta på deg ørepropper med musikk og jogg/løp/gå i ditt tempo. Ingen kan tvinge deg til å gjøre bedre enn hva du faktisk gidder å gjøre, spesielt ikke en gymlærer. Haha. Ikke se på det som en test, bare fullfør den runden og vær fornøyd. MYE bedre enn å feks droppe den! Og du er ikke alene! jeg har verdens dårligste kondis, men kom like vel inn i forsvaret, og skulle gjerne jogget ved din side for støtte :)

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for tipset! Berre jeg gjør mitt beste så! :)

• Liker 1
Skrevet

Hei! På tirsdag ska jeg springe 3km i gymen... Jeg synest de er så kleint for jeg har så dårleg kondis! Og alle andre jentene i klassen min har kjempe god kondis! Og der er så flaut å komme sist, og då har sikkert alle andre gått til garderobene! Og jeg kan ikkje berre spør om jeg kan slippe for då kommer folk til å lure.. PLIS HJELP!

Ta det som en motivasjon, at du neste år skal klare det under 12 min.

Jeg husker at jeg tok en slik test i fjor, men den var på 3500m. Det var folk som gjorde det på 30min og senere, men gjett hva. Ingen brydde seg.

Jeg husker jeg klarte den på litt over 12 min, men jeg trener hver dag.

Anonymous poster hash: c9a31...a5c

Skrevet

Hei ts: Hehe, jeg skal springe 3000 på tirsdag jegog :) det er mange flere med dårlig kondis! men hva gjør det noe om at de ser at du har dårlig kondis? De tenker sånn som deg, de tenker bare på seg selv:)

Anonymous poster hash: bdc93...6f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...