Gå til innhold

Ikke attraktiv i gutters øyne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på snart 20 år som aldri har hatt kjæreste.

Problemet er at jeg føler meg så uattraktiv i gutters øyne mange ganger.

Selv ser jeg på meg selv som veldig attraktiv. Blondt skulderlangt hår, brungrønne øyne og 175, tynn. Smiler mye.

Jeg er veldig pratsom av meg når jeg føler meg komfortabel og har tendens til å ha litt drøy humor med dem som takler det. Jeg har bare hatt jentevenner hele livet og vet ikke helt hvordan jeg skal snakke med gutter. Derfor er jeg kanskje litt merkelig ovenfor gutter.

Jeg føler egentlig bare at det er noe galt med meg. Jeg føler meg ikke like attraktiv i gutters øyne som jeg selv føler meg. Og det gjør meg trist og ..... ensom.  

Noen andre som har det på samme måte?

Tips til hvordan man kan lette trykket?

Anonymous poster hash: 18571...3b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær deg selv og fine ting skjer.

Du er kanskje bare på feil plass?

reis litt opplev folk.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vær deg selv og fine ting skjer.

Du er kanskje bare på feil plass?

reis litt opplev folk.

Endret av mychmych
Skrevet

Er mange der ute som både har og liker litt grov humor, megselv inkludert :)

Hvor studerer du?

Anonymous poster hash: 4cb24...027

Skrevet

Jeg har veldig mye av det Samme problemene bare at jeg er en gutt. er 189cm 85 kilo, atletisk, ser meg selv I speilet og ser en kjekk gutt, men har aldri vært I et forhold eller noe. Jeg begynner å bli frustrert og lurer på hva det er med meg jenter ikke liker.

Personlighets messig er jeg en veldig myk type, mye empati, omtenksom, selvsikker I det sosiale livet, men begynt å ta mer og mer på psyken ettersom ingen jenter vil ha noe med meg å gjøre som kjæreste type.

er 19 og blir 20 snart 😯

Anonymous poster hash: 874e3...233

Skrevet

Jeg har veldig mye av det Samme problemene bare at jeg er en gutt. er 189cm 85 kilo, atletisk, ser meg selv I speilet og ser en kjekk gutt, men har aldri vært I et forhold eller noe. Jeg begynner å bli frustrert og lurer på hva det er med meg jenter ikke liker.

Personlighets messig er jeg en veldig myk type, mye empati, omtenksom, selvsikker I det sosiale livet, men begynt å ta mer og mer på psyken ettersom ingen jenter vil ha noe med meg å gjøre som kjæreste type.

er 19 og blir 20 snart 😯

Du, og ts, er ikke 20 år en gang, og får det til å høres ut som det er livets undergang...

Ikke stress, nyt singellivet

• Liker 4
Skrevet

er 19 og blir 20 snart

Du er bare 19 år. Mange jenter vil ha eldre. Har du gutteaktige trekk fortsatt?

Hvordan tilnærmer du deg jenter? Står du og betrakter på avstand eller går du bestemt inn?

Du, og ts, er ikke 20 år en gang, og får det til å høres ut som det er livets undergang...

Ikke stress, nyt singellivet

Mer som nyt sølibatet...

Anonymous poster hash: 28aab...3ab

• Liker 1
Skrevet

Er mange der ute som både har og liker litt grov humor, megselv inkludert :)

Hvor studerer du?

Anonymous poster hash: 4cb24...027

UiA Kristiansand

Skrevet

Det er ikke livets undergang. Klart ikke. Jeg føler meg bare ikke attraktiv selv om jeg har andre tanker om meg selv : /

TS

Skrevet

Uti fra det du skriver høres du ut som min type dame. Mange jeg kjenner setter også pris på de egenskapene.

På tide å be noen gutter ut. :)

Anonymous poster hash: 2ef10...768
  • Liker 2
Skrevet

Legger du an på gutter, er på tinder, nettdating eller noe som helst?

Skrevet

Legger du an på gutter, er på tinder, nettdating eller noe som helst?

Har jo prøvd. Men det gjør meg ukomfortabel til tider. 

TS

Skrevet

Har jo prøvd. Men det gjør meg ukomfortabel til tider. 

TS

Hvor er det du har prøvd deg?  Lettere desto mindre konkurranse. Så om du studerer på et jentestudie og sjekker opp folk der eller bare går ut med veldig pene venninner så blir det åpenbart vanskeligere.

Skrevet

Hvor er det du har prøvd deg?  Lettere desto mindre konkurranse. Så om du studerer på et jentestudie og sjekker opp folk der eller bare går ut med veldig pene venninner så blir det åpenbart vanskeligere.

Går på studie med flere gutter enn jenter. Men alle er i forhold så de kan elimineres. Har heller ingen veldig attraktive jentevenner for tiden. Føler bare at jeg er skikkelig uheldig. Det er ensomt å studere i ny by noen ganger.. :(

TS

Skrevet

Går på studie med flere gutter enn jenter. Men alle er i forhold så de kan elimineres. Har heller ingen veldig attraktive jentevenner for tiden. Føler bare at jeg er skikkelig uheldig. Det er ensomt å studere i ny by noen ganger.. :(

TS

Jo, men har du prøvd å legge an på noen gutter? På en måte som ikke kan misforstås? Eller venter du bare på at de skal ta initiativet?

Anonymous poster hash: 27513...967

Skrevet

Jente på snart 20 år ...

... Blondt skulderlangt hår, brungrønne øyne og 175, tynn. Smiler mye.

Jeg er veldig pratsom av meg når jeg føler meg komfortabel og har tendens til å ha litt drøy humor med dem som takler det. ..

10/10, would date.

Kanskje du bare må hoppe litt mer i det? Ta noen sjanser og vis litt interesse først.

Tinder og slike medier er jo en god arena for å komme i kontakt med det motsatte kjønn på litt avstand, så kan du få trent deg på å snakke og bli kjent med de der før du evt. tar steget med å møte de.

Skrevet

10/10, would date.

Kanskje du bare må hoppe litt mer i det? Ta noen sjanser og vis litt interesse først.

Tinder og slike medier er jo en god arena for å komme i kontakt med det motsatte kjønn på litt avstand, så kan du få trent deg på å snakke og bli kjent med de der før du evt. tar steget med å møte de.

Merkelig ting å si, beskrivelsen sier utrolig lite om hvordan TS faktisk ser ut. 50 % av alle jenter jeg ser i løpet av en dag kunne vært TS.

Anonymous poster hash: aa3df...9c0

• Liker 1
Skrevet

Merkelig ting å si, beskrivelsen sier utrolig lite om hvordan TS faktisk ser ut. 50 % av alle jenter jeg ser i løpet av en dag kunne vært TS.

Anonymous poster hash: aa3df...9c0

Fyren skriver med fullt nick, og hinter kraftig til å hoppe i det, og hint hint - kanskje ta en PM? :)

Anonymous poster hash: 28aab...3ab

Skrevet (endret)

Jente på snart 20 år som aldri har hatt kjæreste.

Problemet er at jeg føler meg så uattraktiv i gutters øyne mange ganger.

Selv ser jeg på meg selv som veldig attraktiv. Blondt skulderlangt hår, brungrønne øyne og 175, tynn. Smiler mye.

Jeg er veldig pratsom av meg når jeg føler meg komfortabel og har tendens til å ha litt drøy humor med dem som takler det. Jeg har bare hatt jentevenner hele livet og vet ikke helt hvordan jeg skal snakke med gutter. Derfor er jeg kanskje litt merkelig ovenfor gutter.

Jeg føler egentlig bare at det er noe galt med meg. Jeg føler meg ikke like attraktiv i gutters øyne som jeg selv føler meg. Og det gjør meg trist og ..... ensom.  

Noen andre som har det på samme måte?

Tips til hvordan man kan lette trykket?

Jeg har det på samme må jeg òg, kind of ...

Jeg er en mann på tjue år, og har heller aldri hatt en kjæreste. Jeg føler meg ikke stygg, og jeg har ingen problemer med å snakke med jenter (jeg har faktisk en del gode venninner). Problemet mitt ligger i å flørte og sjekke. Det er ikke min beste ferdighet, for å si det sånn, og jeg er heller ikke særlig interessert i det. Altså, er jeg interessert i å prøve ut det her kjærestegreiene, men det å flørte og sjekke føles så unaturlig ut for min del. 

Men jeg stresser ikke. Det hender av og til jeg føler meg ensom når jeg ser et søtt par sammen, men jeg er sånn sett lykkelig og fornøyd med mitt liv. Og vi er tross alt tjue år, og har god tid på oss.

Endret av Daniel123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...