Gå til innhold

Noen som har minigris som kjæledyr her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen blir parketten?

Ødelegger de møbler? Ledninger osv?

Andre ulemper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssen blir parketten?

Ødelegger de møbler? Ledninger osv?

Andre ulemper?

Min onkel hadde en.

Den måtte avlives pga den beit folk og dreit inne.

Anonymous poster hash: 2fc04...951

Skrevet

Har det ikke selv, men har lest mye om det og da anbefalles det å ikke ha grisen inne i huset når den er alene hjemme. For da er sjansen stor for at den ødelegger inventaret. Men at man bør lage et lite utehus til grisen som den kan være i når man ikke er hjemme.

Anonymous poster hash: e9c27...464
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor tror du det er en tulletråd? Er jo mange som har minigris. 

Vi hadde minigris for en del år siden og det var veldig koselig. Den ødela ikke noe hjemme, men de er veldig glad i mat og kan gjøre nesten alt for å få tak i mat som de kjenner lukten av. Grisen var veldig renslig og brukte kattedo helt til den ble for stor for det. Da innførte vi faste doturer ut. Den lærte endel triks og var lydig så fremst vi hadde mat som belønning. Mat og kos var det den levde for :) Vi hadde en hungris og dessverre ble hun aggressiv med årene. Det er visstnok relativt vanlig hos hungrisen og en kasterert han egner seg nok bedre. Jeg synes det er et flott allergivennlig kjæledyr om man er åpen for noe litt anderledes :) Vi fikk mye oppmerksomhet pga grisen og folk i nabolaget minnes den enda og forteller morsomme historier.

Skrevet

Ei venninne av meg hadde en minigris, til slutt måtte hun bare gi den vekk fordi at om den ikke fikk mat på samme tidspunkt hver morgning, så begynte den å hyle som bare det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...