Gå til innhold

Vil du overleve en zombie-apokalypse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zombieakopapypse er such mega awsome. Jeg har lært at det første man burde gjøre ved et utbrudd er å trykke neven i ræva på nærmeste levende vesen. Tror det hadde noe med kroppsvarme og luktkamuflasje å gjøre. Tanker?

Skrevet (endret)

Helt til slutten :)

Når jeg tenker meg om gjør vel alle det, det beror bare på hvem sin slutt det er tale om. Men jeg vil visst klare meg - until the end! Det er jo godt å vite i disse zombi tider :)

Endret av Evans
Gjest Gjest_Weeping_Angel
Skrevet

Fikk også helt til slutten, men med min flaks så hadde jeg nok krepert i løpet av de første døgnene.

Jeg har en tendens til å være fryktelig uforsiktig og klønete så jeg hadde vel ramlet rett i fanget på en zombie.

Skrevet

Til slutten her også. Men om man skulle fulgt Zombieland sin regelbok så hadde jeg dauet fort.

Gjest Raindrops
Skrevet

Until the end.

Jeg er også slem nok til å tro at jeg hadde klart meg bedre alene enn sammen med mine nærmeste. Kanskje jeg burde begynne å velge venner ut ifra hvem som hadde vært mest nyttig under en zombie-apokalypse :ler:

Skrevet

Until the end!

Men jeg tviler litt, jeg har i kjedsomhet sittet og spilt gjennom Zombie apokalypse-scenarioer i hodet, og jeg kommer meg ikke så veldig langt så fort rasjonene i leiligheten (les: 5-6 suppeposer og noen bokser med bønner) er borte. 

Jeg må begynne å ha litt bedre zombie-våpen stående i leiligheten, en spade eller ljå eller noe. 

Skrevet

Until the end!
 Congrats! You're a fighter, and clearly know what it takes to survive!

Anonymous poster hash: 95d4f...ac4
Skrevet

Et år.

Hadde sikkert kverket meg selv innen den tid.

Skrevet

Until the end!

Men jeg tviler litt, jeg har i kjedsomhet sittet og spilt gjennom Zombie apokalypse-scenarioer i hodet, og jeg kommer meg ikke så veldig langt så fort rasjonene i leiligheten (les: 5-6 suppeposer og noen bokser med bønner) er borte. 

Jeg må begynne å ha litt bedre zombie-våpen stående i leiligheten, en spade eller ljå eller noe.

Nja nei. Krigsljå isåfall, ljåer designet for å drepe mennesker. Man tuller ikke om zombievåpen. Spaden kan være kjekk å ha om du skal grave din egen grav.
Gjest The damned
Skrevet

Jaja,fikk én måned jeg :) Haha,det var ikke lenge.

Skrevet

One week - at least you tried  :fnise:

Skrevet

1 mnd :P 

Anonymous poster hash: 79440...487
Skrevet

Six months - I'm honestly proud of you.

Når ble venner et objekt? o.O

Zombieakopapypse er such mega awsome. Jeg har lært at det første man burde gjøre ved et utbrudd er å trykke neven i ræva på nærmeste levende vesen. Tror det hadde noe med kroppsvarme og luktkamuflasje å gjøre. Tanker?

Hva fikk du?

Skrevet (endret)

Det virker for meg som om de som har laget testen har sett for mye på TV. Kanskje en idé å faktisk oppleve et par zombieapokalypser før en oppfører seg som om en sitter på fasiten...?

Endret av Maximillian Cohen
Skrevet

Jeg vil amputere handen min og få en slik en med kniv som Merle i The Walking Dead, da føler jeg meg sånn passe trygg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...