AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 http://www.playbuzz.com/samanthahealey10/how-long-would-you-survive-in-the-zombie-apocalypse Hvor lenge ville dere ha overlevd ein zombie-apokalypse ? Anonymous poster hash: 95d4f...ac4
Tholmer Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Zombieakopapypse er such mega awsome. Jeg har lært at det første man burde gjøre ved et utbrudd er å trykke neven i ræva på nærmeste levende vesen. Tror det hadde noe med kroppsvarme og luktkamuflasje å gjøre. Tanker?
Gjest Evans Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 (endret) Helt til slutten Når jeg tenker meg om gjør vel alle det, det beror bare på hvem sin slutt det er tale om. Men jeg vil visst klare meg - until the end! Det er jo godt å vite i disse zombi tider Endret 27. september 2015 av Evans
Gjest Gjest_Weeping_Angel Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Fikk også helt til slutten, men med min flaks så hadde jeg nok krepert i løpet av de første døgnene. Jeg har en tendens til å være fryktelig uforsiktig og klønete så jeg hadde vel ramlet rett i fanget på en zombie.
Silfen Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Til slutten her også. Men om man skulle fulgt Zombieland sin regelbok så hadde jeg dauet fort.
Gjest Raindrops Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Until the end. Jeg er også slem nok til å tro at jeg hadde klart meg bedre alene enn sammen med mine nærmeste. Kanskje jeg burde begynne å velge venner ut ifra hvem som hadde vært mest nyttig under en zombie-apokalypse
Cuntzilla Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Until the end! Men jeg tviler litt, jeg har i kjedsomhet sittet og spilt gjennom Zombie apokalypse-scenarioer i hodet, og jeg kommer meg ikke så veldig langt så fort rasjonene i leiligheten (les: 5-6 suppeposer og noen bokser med bønner) er borte. Jeg må begynne å ha litt bedre zombie-våpen stående i leiligheten, en spade eller ljå eller noe.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Until the end! Congrats! You're a fighter, and clearly know what it takes to survive! Anonymous poster hash: 95d4f...ac4
annebanane Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Et år. Hadde sikkert kverket meg selv innen den tid.
Tholmer Skrevet 28. september 2015 #11 Skrevet 28. september 2015 Until the end! Men jeg tviler litt, jeg har i kjedsomhet sittet og spilt gjennom Zombie apokalypse-scenarioer i hodet, og jeg kommer meg ikke så veldig langt så fort rasjonene i leiligheten (les: 5-6 suppeposer og noen bokser med bønner) er borte. Jeg må begynne å ha litt bedre zombie-våpen stående i leiligheten, en spade eller ljå eller noe. Nja nei. Krigsljå isåfall, ljåer designet for å drepe mennesker. Man tuller ikke om zombievåpen. Spaden kan være kjekk å ha om du skal grave din egen grav.
Gjest The damned Skrevet 28. september 2015 #12 Skrevet 28. september 2015 Jaja,fikk én måned jeg Haha,det var ikke lenge.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #14 Skrevet 28. september 2015 1 mnd Anonymous poster hash: 79440...487
Gjest Jacklost Skrevet 28. september 2015 #15 Skrevet 28. september 2015 Six months - I'm honestly proud of you. Når ble venner et objekt? o.O Zombieakopapypse er such mega awsome. Jeg har lært at det første man burde gjøre ved et utbrudd er å trykke neven i ræva på nærmeste levende vesen. Tror det hadde noe med kroppsvarme og luktkamuflasje å gjøre. Tanker? Hva fikk du?
Maximillian Cohen Skrevet 28. september 2015 #16 Skrevet 28. september 2015 (endret) Det virker for meg som om de som har laget testen har sett for mye på TV. Kanskje en idé å faktisk oppleve et par zombieapokalypser før en oppfører seg som om en sitter på fasiten...? Endret 28. september 2015 av Maximillian Cohen
Gjest Jacklost Skrevet 28. september 2015 #17 Skrevet 28. september 2015 Jeg vil amputere handen min og få en slik en med kniv som Merle i The Walking Dead, da føler jeg meg sånn passe trygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå