Gjest morgenful Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Jeg er 26 år, har prøvd forskjellige mannfolk. Jeg er ikke typen som går fra den ene til den andre, men jeg har allikevel vært borti flere gjennom en ti års periode. Det blir aldri noe mer enn se noen ganger før de ikke vil noe seriøst. Har prøvd tinder, prøvd å vente med sex... osv. Alltid samme svar å få. Jeg føler vel selv jeg har prøvd alt og jeg er nå i inne i en periode med sølibat der jeg ikke orker tanken på mannfolk en gang. Skjønner ikke hvordan man skal komme seg frem til å finne drømmemannen uten å bli skuffet så mye at en gir opp og blir feit. For å si det sånn. Syns det er skikkelig håpløst.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Jeg er et skikkelig mannfolk! Men kan jeg spørre hva DU legger i et skikkelig mannfolk? Er du den jenta som alltid hopper til køys med den sort type players? Anonymous poster hash: 832c3...562 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Jeg har mistet håpet for menneskeheten. Anonymous poster hash: b3394...755 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Jeg hadde ikke sex på over tre år fordi jeg ga opp selv Møtte så en fyr som virkelig jobbet for å vinne meg. Jeg trodde på han. Han ombestemte seg. Så nå har jeg gitt opp igjen... Anonymous poster hash: a730f...be6 7
Gjest morgenful Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Jeg er et skikkelig mannfolk! Men kan jeg spørre hva DU legger i et skikkelig mannfolk? Er du den jenta som alltid hopper til køys med den sort type players? Anonymous poster hash: 832c3...562 Et skikkelig mannfolk i denne forstand, er en som ikke ligger med deg noen ganger forså å avvikle hele greia. Jeg ligger ikke med noen om jeg ikke er intr i noe mer. Jeg holder meg unna de som du merker er skikkelig greie frem til de får sex (vært borti de og), men til og med de jeg har troa på at er seriøse (gjerne eldre), har samme utfall.
Ramona Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Jeg tenker at det bare er fint at du tar en pause. Konsentrer deg heller om andre ting, f.eks hobbyer, familie og venner. Kanskje reise litt. Plutselig så dukker det opp en bra fyr 😃 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Klart det finnes kjærlighet, jeg ser det hver eneste dag! Har også opplevd det selv, og opplever det nå... Hvis dere finner det er dere ikke i tvil, er helt sikker på at noe "skurrer" med de mennene dere har møtt tidligere. Man må våge å tro, satse og by på seg selv. Ingen spill, kun ærlighet. Anonymous poster hash: 7490e...b1d 1
Gjest morgenful Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Jeg hadde ikke sex på over tre år fordi jeg ga opp selv Møtte så en fyr som virkelig jobbet for å vinne meg. Jeg trodde på han. Han ombestemte seg. Så nå har jeg gitt opp igjen... Anonymous poster hash: a730f...be6 Ja, det er det jeg snakker om. Kjenner meg veldig igjen. Han siste jeg hadde var akkurat sånn. Tenkte at "denne gangen skal jeg prøve noe nytt og tro på han, alle mannfolk kan ikke være så jævlige". Alle mine venner har samme begredelige historier å fortelle. De ender bare i et ulykkelig fuckbuddy forhold eller ingenting.
Gjest Piraten Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 Kanskje du faller for feil menn? Alle menn er ikke sånn og det tror jeg du godt vet innerst inne ts.
Gjest morgenful Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 Jeg tenker at det bare er fint at du tar en pause. Konsentrer deg heller om andre ting, f.eks hobbyer, familie og venner. Kanskje reise litt. Plutselig så dukker det opp en bra fyr Jeg hadde en pause i fjor på ett år (sølibat og ikke så mye som et kyss). så ja. Jeg tar meg god tid mellom hver mann, ikke det at det hjelper..
nordlending Skrevet 27. september 2015 #11 Skrevet 27. september 2015 (endret) Jeg hadde gitt opp mannfolk selv, men plutselig fant jeg og kjæresten hverandre, og han er absolutt skikkelig Så de finnes, ikke gi opp håpet! Endret 27. september 2015 av nordlending 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #12 Skrevet 27. september 2015 Du spør hvor er de skikkelig mannfolk. ? Jeg spør hvor er de skikkelige kvinnfolk ? Anonymous poster hash: cdb5b...076 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #13 Skrevet 27. september 2015 Et skikkelig mannfolk i denne forstand, er en som ikke ligger med deg noen ganger forså å avvikle hele greia. Jeg ligger ikke med noen om jeg ikke er intr i noe mer. Jeg holder meg unna de som du merker er skikkelig greie frem til de får sex (vært borti de og), men til og med de jeg har troa på at er seriøse (gjerne eldre), har samme utfall. Da har ingen av de vært den rette for deg. Den rette venter gjerne, det gjorde min.. han er der ennå-også etter sex;) Anonymous poster hash: 7490e...b1d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #14 Skrevet 27. september 2015 Jeg hadde gitt opp mannfolk selv, men plutselig fant jeg og kjæresten hverandre, og han er absolutt skikkelig Så de finnes, ikke gi opp håpet! Enig, har opplevd det samme:) Anonymous poster hash: 7490e...b1d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 Jeg hadde en pause i fjor på ett år (sølibat og ikke så mye som et kyss). så ja. Jeg tar meg god tid mellom hver mann, ikke det at det hjelper.. Hadde det slik tidligere, aldri mer. Har vært direkte målrettet på en rett mann for meg, de andre i veien har jeg egentlig bare ignorert-ferdig arbeid-alt trenger ikke bety så mye annet enn han som er rett for deg. Du ser det på øynene. Anonymous poster hash: 7490e...b1d
Gjest morgenful Skrevet 27. september 2015 #16 Skrevet 27. september 2015 Kanskje du faller for feil menn? Alle menn er ikke sånn og det tror jeg du godt vet innerst inne ts. Ja, det er jo ikke noe tvil om at jeg faller for feil menn. Men nå er det jo de jeg faller for. Jeg vil ikke si jeg faller for bad boys, overhodet ikke. Faller for de som ikke er klar for forhold og de er det veldig mange av!
Gjest morgenful Skrevet 27. september 2015 #17 Skrevet 27. september 2015 Du spør hvor er de skikkelig mannfolk. ? Jeg spør hvor er de skikkelige kvinnfolk ? Anonymous poster hash: cdb5b...076 Hva er et skikkelig kvinnfolk da?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #18 Skrevet 27. september 2015 Dere ser det på øynene og kroppspråk til menn. Vil de ha dere på virkelig vis blir de litt "fortapt" Anonymous poster hash: 7490e...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #19 Skrevet 27. september 2015 Ja, det er jo ikke noe tvil om at jeg faller for feil menn. Men nå er det jo de jeg faller for. Jeg vil ikke si jeg faller for bad boys, overhodet ikke. Faller for de som ikke er klar for forhold og de er det veldig mange av! Så sikter du utenom de- nettdating: søker forhold. Anonymous poster hash: 7490e...b1d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #20 Skrevet 27. september 2015 Hva er et skikkelig kvinnfolk da? En som er ekte i ord og handling. Intigritet, godt hjerte. Anonymous poster hash: 7490e...b1d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå