AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Skulle ikke denne starte 27. Septembe? Finner den ikke på programmet i kveld.Anonymous poster hash: 70166...67f
frk91 Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Etter et kjapt søk på google fant jeg ut at programmet starter 4. oktober.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Har søkt og styrt på for å finne en dato, men fikk ikke fram noe. Takk for hjelpa.Anonymous poster hash: 70166...67f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Denne serien skal jeg følge med på. Anonymous poster hash: 0bf96...f08
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Regner med det er like søppel som de fleste norske dramasatsninger, men vi får se. Henrik Mestad passer bedre som narkis/uteligger enn statsminister, for øvrig.Anonymous poster hash: 0f4cf...54f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 I denne TV-serien kommer det norske militæret mest sannsynlig til å bli fremstilt som veldig mye større, sterkere og mer slagkraftig enn det egentlig er i virkeligheten. I tillegg kommer sikkert alle stereotypene om slemme og ondskapsfulle kommunist-russere (som ikke gjør stort annet enn å pælme innpå med vodka) veldig tydelig frem.... Norske aviser og TV prøver sikkert så godt dem klarer å få russiske myndigheter til å fremstå som mest mulig krakilske på grunn av denne TV-serien. Men jeg tror ikke at russerne bryr seg så fryktelig mye at det gjør noe. Dem har sikkert mer enn nok av andre og langt viktigere ting å tenke på.. Anonymous poster hash: 27990...d64
Example Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Venta på dette lenge, så skal for en gangs skyld følge på en annen norsk TV-serie enn Paradise Hotel. Tror det blir bra med Jo Nesbø som manusforfatter. Konseptet er i alle fall kjempespennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå