Gå til innhold

Okkupert - serie på tv2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ikke denne starte 27. Septembe? Finner den ikke på programmet i kveld.

Anonymous poster hash: 70166...67f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter et kjapt søk på google fant jeg ut at programmet starter 4. oktober.

Skrevet

Har søkt og styrt på for å finne en dato, men fikk ikke fram noe. Takk for hjelpa.

Anonymous poster hash: 70166...67f

Skrevet

Denne serien skal jeg følge med på.

Anonymous poster hash: 0bf96...f08
Skrevet

Regner med det er like søppel som de fleste norske dramasatsninger, men vi får se. Henrik Mestad passer bedre som narkis/uteligger enn statsminister, for øvrig.

Anonymous poster hash: 0f4cf...54f

Skrevet

I denne TV-serien kommer det norske militæret mest sannsynlig til å bli fremstilt som veldig mye større, sterkere og mer slagkraftig enn det egentlig er i virkeligheten. I tillegg kommer sikkert alle stereotypene om slemme og ondskapsfulle  kommunist-russere (som ikke gjør stort annet enn å pælme innpå med vodka) veldig tydelig frem....

Norske aviser og TV prøver sikkert så godt dem klarer å få russiske myndigheter til å fremstå som mest mulig krakilske på grunn av denne TV-serien. Men jeg tror ikke at russerne bryr seg så fryktelig mye at det gjør noe. Dem har sikkert mer enn nok av andre og langt viktigere ting å tenke på..

Anonymous poster hash: 27990...d64
Skrevet

Venta på dette lenge, så skal for en gangs skyld følge på en annen norsk TV-serie enn Paradise Hotel. Tror det blir bra med Jo Nesbø som manusforfatter. Konseptet er i alle fall kjempespennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...