Papaya84 Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Vurderer å kjøpe 2xu thermal tights, men er litt i tvil på størrelse. (Må bestille på nett) Jeg er 170 høy og Ca 67 kg. Tror jeg går for medium. Men bør jeg gå for medium tall når jeg tenker å bruke denne ute på høst og vinter. Vil ikke den bare så vidt skal rekke meg til anklene da. Noen erfaringer? :-)
Nana Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Jeg ville gått for MT. Skjønner ikke helt hva de har tenkt med når de utformet designet på 2xu :-) Jeg har small og er bare 158, likevel rekker den meg til midt på ankelen. Neste gang blir det small tall. Den er litt lang til meg, men heller en liten krøll nederst enn å få kald vind rett på huden. Må få legge til at thermal-tightsen ikke er spesielt varm, men det vet du kanskje? Den er litt "pusete" på innsiden men jeg syns ikke den isolerer noe spesielt. Må bruke stilongs under før gradestokken viser 0 - men så er jeg en frysepinn også, da.
Papaya84 Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2015 En ting til; er thermal mindre gjennomsiktig enn den "vanlige"?
Gjest ulvepopcorn Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 En ting til; er thermal mindre gjennomsiktig enn den "vanlige"? Tja. Jeg har prøvd de som har vært bedre, men også noen thermal som er like ille som de vanlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå