Gå til innhold

Hvor skal dere gifte dere?

Hvor skal/har dere gifte(t) dere?  

1. 1. Hvor skal/har dere gifte(t) dere?

• Hennes hjemsted
      10
    • Utlandet
      2
    • Hans hjemsted
      7
    • Annet
      2
    • Felles nåværende hjemsted
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal dere gifte dere? Vi skal gifte oss på hans hjemsted. Har intrykk av at de fleste gifter seg på hennes hjemsted, og lurer litt på om det er tilfelle.

Videoannonse
Annonse
Gjest Augusgbrud02_
Skrevet

Vi er fra hver vår kant av landet, men bor i nærheten av mitt hjemsted. Vi valgte derfor å gifte oss der. Dette er både praktisk og personlig for meg. Er kjempeglad vi har tatt det valget vi har tatt med hensyn til det. Vi sokner ikke til kirken vi skal gifte oss i, men det har heldigvis ikke vært noe problem å velge den kirken vi har gjort.

Nå gleder vi oss bare veldig begge to! 1 mnd igjen i dag!

Skrevet

Vi har valgt å gifte oss der vi bor nå, og det der det samme som byen som jeg vokste opp i. Men det er jo ikke så store avstander her så det hadde vært hipp som happ. Hadde egentlig tenkt å ha vielsen i den ene byen og festen i den andre, men fant dessverre ikke lokaler som passet.

Skrevet

Vi gifter oss i Kristiansund, där hans familj bor. Själva bor vi i Sverige utanför Stockholm men tycker det är romantiskt med de norska omgivningarna. Det är även ett sätt att ge hans familj större del av oss samt markera att vi/han har rötter i Norge. Jag vill så gärna vigas på norska.

Vi ska bara ha familjen på middag och då är det lättare eftersom vi har vänner i södra sverige, stockholm, Oslo och jag släkt i svenska norrland. Ett bröllop där vi bor skulle bli så gigantiskt och det vill vi inte ha.

Skrevet

Jeg ble litt usikker på hva jeg skulle stemme her... Vi gifter oss her vi bor, men det er hans hjemsted og for meg er dette utlandet! :o

Hvordan stemmer jeg da???

Skrevet

Ingen av oss kommer derfra, men vi skal gifte oss på min hytte, så det er jo mer mitt hjemsted enn hans

Skrevet

vi er født og oppvokst i samme by (oslo) og bor her fortsatt.

giftet oss i fjor i tinghuset her.

svaret blir derfor hennes hjemsted, hans hjemsted og felles nåværende hjemsted (stemte bare på den siste, da)

på denne avstemningen virker det som om ca ingen bor der de vokste opp. stemmer det altså?

Skrevet

Vi skal vies på hans hjemsted,som også er vårt nåværende felles hjemsted.Festen skal holdes på mitt hjemsted.

Skrevet

Vi gifter oss på Gran Canaria 23 august.

Bare 43 dager igjen.... :lol:

Ismen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...