Gå til innhold

Han er ikke intressert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at det knyter seg skikkelig i mage når jeg tenker på det.. Har snakket med en fyr i sånn 4 uker, og i starten snakket vi ganske bra sammen men det har blitt veldig rart i det siste.. Jeg skriver alltid først, og når jeg møter han så legger han så vidt merke til meg, og sier veldig lite.. Han virker ikke som en sjenert fyr, men jeg er ganske sjenert av meg 

I overgår så var vi hos en felles kompis, og da tullet vi ganske mye sammen og dro hverandre ut av sofaen osv, men med en gang vi kommer sammen alene eller jeg skriver til han.. så virker han uinteressert.. Hjelp?!

Anonymous poster hash: 04c23...d8a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:s hjelp?

Skrevet

Trekk seg tilbake og gi ham tid. Virker som om interessen hans har kjølnet så nå gjelder det dessverre å ikke mase.

Anonymous poster hash: 1fbc9...0eb

• Liker 2
Skrevet

Kjenner at det knyter seg skikkelig i mage når jeg tenker på det.. Har snakket med en fyr i sånn 4 uker, og i starten snakket vi ganske bra sammen men det har blitt veldig rart i det siste.. Jeg skriver alltid først, og når jeg møter han så legger han så vidt merke til meg, og sier veldig lite.. Han virker ikke som en sjenert fyr, men jeg er ganske sjenert av meg 

I overgår så var vi hos en felles kompis, og da tullet vi ganske mye sammen og dro hverandre ut av sofaen osv, men med en gang vi kommer sammen alene eller jeg skriver til han.. så virker han uinteressert.. Hjelp?!

Hva er alderen deres?

Anonymous poster hash: 4fff7...9a1

Skrevet

Trådstarter her. Vi er begge 18, snart 19 :)

Hva er alderen deres?

Anonymous poster hash: 4fff7...9a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...