Gå til innhold

Spahotell i norge?

Gjest Penelopee

Anbefalte innlegg

Gjest Penelopee

Hei :)

Jeg og kjæresten tenker på å unne oss en spa-weekend om ikke så lenge. Vi har vært på Savalen fjellhotell og spa, og var veldig fornøyd. Nå har vi lyst på å prøve noe nytt. Noen anbefalinger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Du bør undersøke seriøsiteten hos disse. Flere som tilbyr litt mer enn bare massasje og spa......

Anonymous poster hash: 80ebf...d81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holmsbu spa, fantastisk fint, hørt det er et fint hotell i Son også!

Anonymous poster hash: 6f574...468
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farris er jo helt fantastisk deilig og avslappende. Ellers skal det som er i Geiranger også være fantastisk. Fantastisk natur, hvis man liker sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Holmsbu. Synes de har bedre mat enn Son, og så digger jeg de svære hotellrommene.

Anonymous poster hash: fde41...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør undersøke seriøsiteten hos disse. Flere som tilbyr litt mer enn bare massasje og spa...... Anonymous poster hash: 80ebf...d81

Farris ? The Tief? Holmsbu? Det er liksom ikke thai sjappa på hjørnet vi snakker om...... Fått mange happy endings på The Tief spa ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har ikke vurdert å dra til Estland? Totalt blir det nok billigere enn Norge uansett.

Anonymous poster hash: e7189...23b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kragerø har nydelig beliggenhet. God mat og lekre rom. Bra behandlinger også.

Syns Holmsbu er nedslitt og kjedelig, og maten var vi veldig lite imponert over. Bortsett fra frokosten. Den var bra. Behandlingene var bra.

Quality i Strømstad er også fint. Nydelig mat, bra behandlinger og fine rom. (Men det er jo ikke i Norge da.)

Har også vært på Rondane. Veldig fint men ikke sånn typisk spahotell akkurat. Det er veldig "hyttete" med gammeldagse rom. Type forvegger og rutete møbler. Men behandlingene var bra og maten i restauranten heeeelt nydelig.

Norefjell ser kjempe fint ut!! Har hørt fea venner at det er like fint som det ser ut. Skal dit om noen uker og gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...