Gjest Penelopee Skrevet 27. september 2015 #1 Del Skrevet 27. september 2015 Hei Jeg og kjæresten tenker på å unne oss en spa-weekend om ikke så lenge. Vi har vært på Savalen fjellhotell og spa, og var veldig fornøyd. Nå har vi lyst på å prøve noe nytt. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinder Skrevet 27. september 2015 #2 Del Skrevet 27. september 2015 Velvære spa hotell utenfor Stavanger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 28. september 2015 #3 Del Skrevet 28. september 2015 Kragerø resort og spa har jeg hørt mye bra om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 28. september 2015 #4 Del Skrevet 28. september 2015 Kragerø resort og spa har jeg hørt mye bra om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 28. september 2015 #5 Del Skrevet 28. september 2015 Selje Hotell, kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 28. september 2015 #6 Del Skrevet 28. september 2015 Farris bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 29. september 2015 #7 Del Skrevet 29. september 2015 Farris er bra , The Tief også . Ellers så åpner The Well i desember og den er jeg spent på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 29. september 2015 #8 Del Skrevet 29. september 2015 Det er ikke i Norge , men Stokcholm . Yasuragi , japansk spa og heeelt fantastisk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #9 Del Skrevet 30. september 2015 Du bør undersøke seriøsiteten hos disse. Flere som tilbyr litt mer enn bare massasje og spa...... Anonymous poster hash: 80ebf...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #10 Del Skrevet 1. oktober 2015 Holmsbu spa, fantastisk fint, hørt det er et fint hotell i Son også! Anonymous poster hash: 6f574...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 1. oktober 2015 #11 Del Skrevet 1. oktober 2015 Farris er jo helt fantastisk deilig og avslappende. Ellers skal det som er i Geiranger også være fantastisk. Fantastisk natur, hvis man liker sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 1. oktober 2015 #12 Del Skrevet 1. oktober 2015 http://thewell.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 1. oktober 2015 #13 Del Skrevet 1. oktober 2015 Stemmer i på Selje Hotel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #14 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg liker Holmsbu. Synes de har bedre mat enn Son, og så digger jeg de svære hotellrommene.Anonymous poster hash: fde41...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 2. oktober 2015 #15 Del Skrevet 2. oktober 2015 Du bør undersøke seriøsiteten hos disse. Flere som tilbyr litt mer enn bare massasje og spa...... Anonymous poster hash: 80ebf...d81 Farris ? The Tief? Holmsbu? Det er liksom ikke thai sjappa på hjørnet vi snakker om...... Fått mange happy endings på The Tief spa ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 2. oktober 2015 #16 Del Skrevet 2. oktober 2015 Kan anbefale Norefjell. Prøvde ikke middagen der, men massasjen var fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #17 Del Skrevet 3. oktober 2015 Dere har ikke vurdert å dra til Estland? Totalt blir det nok billigere enn Norge uansett. Anonymous poster hash: e7189...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 4. oktober 2015 #18 Del Skrevet 4. oktober 2015 Kragerø har nydelig beliggenhet. God mat og lekre rom. Bra behandlinger også. Syns Holmsbu er nedslitt og kjedelig, og maten var vi veldig lite imponert over. Bortsett fra frokosten. Den var bra. Behandlingene var bra. Quality i Strømstad er også fint. Nydelig mat, bra behandlinger og fine rom. (Men det er jo ikke i Norge da.) Har også vært på Rondane. Veldig fint men ikke sånn typisk spahotell akkurat. Det er veldig "hyttete" med gammeldagse rom. Type forvegger og rutete møbler. Men behandlingene var bra og maten i restauranten heeeelt nydelig. Norefjell ser kjempe fint ut!! Har hørt fea venner at det er like fint som det ser ut. Skal dit om noen uker og gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå