Gå til innhold

Tips til billig og/eller god sjampo og balsam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tørt hår som er farget mørk brunt.

Sliter med å finne en sjampo og balsam jeg er fornøyd med. Jeg har en hårkur for tørt hår, og den er kjempe god. Skal fortsette med den.

Lurte på om noen kan gi sin erfaring innen sjampo- og balsammarkedet?

Jeg er villig til å betale for en god sjampo.. Men ønsker helst billig da jeg er student og trenger egentlig pengene til andre ting :)

Hvis noen har tips til tørrsjampo for mørkt hår og/eller en spesiell spray som gir volum hadde det også vert kjekt!

Finner jeg ut noe jeg er fornøyd med så skriver jeg det her :)

Anonymous poster hash: 871b4...ea7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joico sin K-pak serie er veldig bra syns jeg :) dog litt dyr, men verdt pengene. Batiste har mange gode tørrshampoer. Egne for brunt hår :)

Skrevet

Jeg bruker bed head-produkter. Handler på blush på nettet, og betaler 400kr for shampoo og balsam som er 750ml per flaske. Veldig bra produkter, og har kommet frem til at det er ca like billig for meg å bruke disse produktene som å kjøpe billige i nærbutikken.
Når jeg vet at produktene jeg bruker har kvalitet, blir jeg mer sparsom og i tillegg er de drøyere i bruk enn feks sunsilk og elvital.

Skrevet

Har samme hårtype som deg, har hatt veldig god erfaring med denne fra tigi. Var i utgangspunktet litt skeptisk, men håret har vært superbra etter jeg kjøpte denne. Det negative er at den lukter sterkt og av pepperkake (kan ikke fordra det...).

Av tørrshampoo har jeg prøvd ca alt, men ingenting slår batiste. Bruker xxl for volum og den for brunt hår ellers.

post-33178-88872_thumb.jpg

Skrevet

Jeg bruker ID hair elements dry shampoo. Den er "blank" og passer alle hårfarger, jeg har mørkt hår. I tillegg gir den volum og holder håret/luggen på plass uten at det blir stivt og tungt. Veldig godt produkt!

Skrevet

Jeg bruker shampo og balsam i billigmerket hos Kiwi, og jeg er svært fornøyd med det. Har langt hår.

Anonymous poster hash: 236ba...04b
  • Liker 2
Skrevet

Jeg bruker X-tra, tror det koster 10-15 kroner for 500ml. Finnes i coop-butikkene.

Anonymous poster hash: 7ca13...14d

• Liker 2
Skrevet

Batiste har en tørrsjampo for ekstra mørkt brunt hår! Den er helt super! Jeg får aldri sånn fælt grått hår lenger med den :)

Skrevet

Takk for gode svar! :)

Da kjøpte jeg Joico K-pak color therapy shampo og balsam. Kjøpte også Wella sp luxe oil reconstructive ellixir.

Håper dette blir bra :)

Anonymous poster hash: 871b4...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...