AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Jeg har tørt hår som er farget mørk brunt. Sliter med å finne en sjampo og balsam jeg er fornøyd med. Jeg har en hårkur for tørt hår, og den er kjempe god. Skal fortsette med den. Lurte på om noen kan gi sin erfaring innen sjampo- og balsammarkedet? Jeg er villig til å betale for en god sjampo.. Men ønsker helst billig da jeg er student og trenger egentlig pengene til andre ting Hvis noen har tips til tørrsjampo for mørkt hår og/eller en spesiell spray som gir volum hadde det også vert kjekt! Finner jeg ut noe jeg er fornøyd med så skriver jeg det her Anonymous poster hash: 871b4...ea7
tørkestativ Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Joico sin K-pak serie er veldig bra syns jeg dog litt dyr, men verdt pengene. Batiste har mange gode tørrshampoer. Egne for brunt hår
frk91 Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Jeg bruker bed head-produkter. Handler på blush på nettet, og betaler 400kr for shampoo og balsam som er 750ml per flaske. Veldig bra produkter, og har kommet frem til at det er ca like billig for meg å bruke disse produktene som å kjøpe billige i nærbutikken. Når jeg vet at produktene jeg bruker har kvalitet, blir jeg mer sparsom og i tillegg er de drøyere i bruk enn feks sunsilk og elvital.
neon_sun Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Har samme hårtype som deg, har hatt veldig god erfaring med denne fra tigi. Var i utgangspunktet litt skeptisk, men håret har vært superbra etter jeg kjøpte denne. Det negative er at den lukter sterkt og av pepperkake (kan ikke fordra det...). Av tørrshampoo har jeg prøvd ca alt, men ingenting slår batiste. Bruker xxl for volum og den for brunt hår ellers.
Hymy Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Jeg bruker ID hair elements dry shampoo. Den er "blank" og passer alle hårfarger, jeg har mørkt hår. I tillegg gir den volum og holder håret/luggen på plass uten at det blir stivt og tungt. Veldig godt produkt!
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Jeg bruker shampo og balsam i billigmerket hos Kiwi, og jeg er svært fornøyd med det. Har langt hår. Anonymous poster hash: 236ba...04b 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Jeg bruker X-tra, tror det koster 10-15 kroner for 500ml. Finnes i coop-butikkene. Anonymous poster hash: 7ca13...14d 2
peppermyntete Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Batiste har en tørrsjampo for ekstra mørkt brunt hår! Den er helt super! Jeg får aldri sånn fælt grått hår lenger med den
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Takk for gode svar! Da kjøpte jeg Joico K-pak color therapy shampo og balsam. Kjøpte også Wella sp luxe oil reconstructive ellixir. Håper dette blir bra Anonymous poster hash: 871b4...ea7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå