AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Møtte en veldig kjekk mann i helgen. Venninnene mine syntes at jeg og han så forelsket ut, de syntes at han er morsom og sjarmerende. Han fortalte meg at det er lenge siden han har vært i forhold. Spurte han om han er på utskikk etter en kjæreste. Mulig han syntes det var kleint spørsmål ettersom han begynte å trekke på ordene, før han svarte; jeg har lyst til å treffe noen ja. Ble litt usikker på han, men litt tidlig å snakke om forhold uansett :-PAnonymous poster hash: 69b6b...fd8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Møtte en veldig kjekk mann i helgen. Venninnene mine syntes at jeg og han så forelsket ut, de syntes at han er morsom og sjarmerende. Han fortalte meg at det er lenge siden han har vært i forhold. Spurte han om han er på utskikk etter en kjæreste. Mulig han syntes det var kleint spørsmål ettersom han begynte å trekke på ordene, før han svarte; jeg har lyst til å treffe noen ja. Ble litt usikker på han, men litt tidlig å snakke om forhold uansett :-PAnonymous poster hash: 69b6b...fd8 Anyone?Anonymous poster hash: 69b6b...fd8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Kleint spørre om han er på utkikk etter kjæreste. Hadde nok ansett deg som litt despo. Jeg forstår ikke helt hva du vil ha hjelp tilAnonymous poster hash: 2918d...763 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Lurer på om han er en player . Men det finner jeg fort ut av uansettAnonymous poster hash: 69b6b...fd8
nordlending Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Vanskelig å si noe om ut fra det du forteller... Hvordan oppførte han seg etc?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 Kleint spørre om han er på utkikk etter kjæreste. Hadde nok ansett deg som litt despo. Jeg forstår ikke helt hva du vil ha hjelp tilAnonymous poster hash: 2918d...763 Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg lurer på om han vil ha kjæreste. Det betyr ikke at det nødvendigvis må bli oss. Jeg spurte ikke om vi skal bli kjærester.Anonymous poster hash: 69b6b...fd8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 Vanskelig å si noe om ut fra det du forteller... Hvordan oppførte han seg etc? Sant det. Han har vært hyggelig så lang og har en løs avtale om å møtes igjen. Får bare ta det som det kommer :-)Anonymous poster hash: 69b6b...fd8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #12 Skrevet 27. september 2015 Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg lurer på om han vil ha kjæreste. Det betyr ikke at det nødvendigvis må bli oss. Jeg spurte ikke om vi skal bli kjærester.Anonymous poster hash: 69b6b...fd8 Det virker usnsett litt despo. Du gir jo utrykk for at du selv er på utkikk når du stiller et slikt spørsmål til en du ikke kjennerAnonymous poster hash: 2918d...763
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #13 Skrevet 28. september 2015 Det virker usnsett litt despo. Du gir jo utrykk for at du selv er på utkikk når du stiller et slikt spørsmål til en du ikke kjennerAnonymous poster hash: 2918d...763 Ja det kan misforståes. Jeg spurte egentlig generelt for å finne ut om han er en forholdstype eller ikke. Jeg har vært på date hvor jeg har fått det samme spørsmålet, om jeg er på utskikk ettter et seriøst forhold. Men ja enig det i at det blir en annen sak når man har møttes ute. Uansett sa han at han at han synes at det er noe ved meg og at jeg virker som en relaxed person:-P Ha ha. Men ja ja. Er ikke så mye annet å gjøre enn å vente å se. Anonymous poster hash: 69b6b...fd8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #14 Skrevet 28. september 2015 Hehe nei ikke før det er for sent ..du har uansett gitt fra deg overtaket ..han vet hvor han har deg og du vet ikke hvor du har han. Anonymous poster hash: e25da...d26
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #15 Skrevet 28. september 2015 Det virker usnsett litt despo. Du gir jo utrykk for at du selv er på utkikk når du stiller et slikt spørsmål til en du ikke kjennerAnonymous poster hash: 2918d...763 På hvilket grunnlag kan du si noe slikÅ Hehe nei ikke før det er for sent ..du har uansett gitt fra deg overtaket ..han vet hvor han har deg og du vet ikke hvor du har han. Anonymous poster hash: e25da...d26 Ok? På hvilket grunnlag kan du påstå at han har det??? Anonymous poster hash: 69b6b...fd8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #16 Skrevet 28. september 2015 På hvilket grunnlag kan du si noe slikÅ Ok? På hvilket grunnlag kan du påstå at han har det??? Anonymous poster hash: 69b6b...fd8 Fordi du allerede har spurt han om han er på utkikk etter kjæreste...da vet han hvor han har deg ihvertfall..men du vet ikke hvor du har han. Er dere kvinnfolk så dårlig taktiske at dere ikke ser deres egen feil selv i etterkant ? da er det ikke rart dere blir played ..og played og played igjen. Anonymous poster hash: e25da...d26
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #17 Skrevet 28. september 2015 Fordi du allerede har spurt han om han er på utkikk etter kjæreste...da vet han hvor han har deg ihvertfall..men du vet ikke hvor du har han. Er dere kvinnfolk så dårlig taktiske at dere ikke ser deres egen feil selv i etterkant ? da er det ikke rart dere blir played ..og played og played igjen. Anonymous poster hash: e25da...d26 Ok, men jeg vil heller luke ut playerne med en gang ved å spille med åpne kort fra starten av. Har han ikke lyst til å bli bedre kjent med meg. Goodbye sier jeg bare. Da var det ikke meningen :-D Anonymous poster hash: 69b6b...fd8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #18 Skrevet 28. september 2015 Ok, men jeg vil heller luke ut playerne med en gang ved å spille med åpne kort fra starten av. Har han ikke lyst til å bli bedre kjent med meg. Goodbye sier jeg bare. Da var det ikke meningen :-D Anonymous poster hash: 69b6b...fd8 Du ser likevel håper jeg at du må begynne å bli mer taktisk ? ...du gir fra deg overtaket du har kvinnfolk på kjønnsmarkedet. Han vet hvor han har deg og kan gjøre som han vil .. Du luker ikke playerene ut slik som du tror ..det er ikke slik mannfolk fungerer. Det overrasker meg til stadighet hvordan kvinner stadig faller for de enkleste triksene...jeg bruker dem ikke fordi jeg anser dem som en fornærmelse mot IQ`n og tror det så lett blir gjennomskua ..men så blir det ikke det likevel. Blir litt som de der dumme svindelforsøkene man får mail om ...man kan umulig tro at noen er så dumme så leser man at det er enormt mange som er akkurat det. Kvinner havner litt i samme kategori at de faller for like billige triks hos alle playerene. Anonymous poster hash: e25da...d26
Livan Skrevet 29. september 2015 #19 Skrevet 29. september 2015 Ja det kan misforståes. Jeg spurte egentlig generelt for å finne ut om han er en forholdstype eller ikke. Jeg har vært på date hvor jeg har fått det samme spørsmålet, om jeg er på utskikk ettter et seriøst forhold. Men ja enig det i at det blir en annen sak når man har møttes ute. Uansett sa han at han at han synes at det er noe ved meg og at jeg virker som en relaxed person:-P Ha ha. Men ja ja. Er ikke så mye annet å gjøre enn å vente å se. Anonymous poster hash: 69b6b...fd8 Problemet er at mange menn ikke vil flagge hvor de står. De som sier de vil ha dame, kan oppfattes som desperate og pågående, de som sier de ikke vil, kan oppfattes som useriøse og kyniske - i begge tilfeller risikerer mannen at et potensielt ligg og/eller kjæresteemne fordunster. Derfor er det mange kvinner som bevisst eller ubevisst opererer med "test" fremfor å spørre. Noen menn er dog dønn ærlige på sånt, så det skader jo ikke - men om de trekker på det vil de nok sikre seg
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #20 Skrevet 4. oktober 2015 Hehe nei ikke før det er for sent ..du har uansett gitt fra deg overtaket ..han vet hvor han har deg og du vet ikke hvor du har han. Anonymous poster hash: e25da...d26 Javel? Møtte han igjen i helgen, vi dro ut en liten tur sammen. Kompisen hans kaller oss for turtelduer og kjærester. Allerede :-P Det er et bra tegn uansett. TS Anonymous poster hash: 69b6b...fd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå