AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Når jeg skal legge meg for å sove så lever jeg mitt drømmeliv. Jeg er populær og alle elsker meg, de skulle så ønske de var meg tenker de. Jeg har verdens nydeligste sangstemme, hår og drømmekroppen. Jeg har blitt tilbudt å danse på selveste Justin Bieber sine show og Senkveld intervjuer meg. Jeg er drømmedama! En gang døde mannen min (en høy og mørk advokat) i bilulykke og jeg fikk masse sympati. (Det passet best å være litt singel følte jeg). I det siste så har jeg og sjefen min hatt en greie. Jeg treffer han i gangen og han river meg inn til en sidekorridor og råkliner meg med. Han synes jeg er så uimotståelig. _________ Jeg lurer i grunnen på om det er flere som driver på slik? I vireligheten kan jeg virkelig ikke synge, jeg er ikke populær og kroppen min er kun helt ok. I blant når jeg er ute å går kan jeg leke inni i hodet mitt at jeg leker drømmelivet også. Da går jeg mer selvsikkert og er den dama ;p Anonymous poster hash: c214e...f7d 1
Polly Ester Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Høres ut som en fin drøm da. Og hvis det hjelper deg til å ha bedre kroppsholdning og bedre selvtillit så er det jo en veldig fin og positiv egenskap å drømme sånn du gjør. Drømmer er gratis og så gode drømmer er jo bare et pluss. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå