Gå til innhold

Nettdating for dummies

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å teste ut nettdating, noe jeg aldri har prøvd før. Er det noen som kan komme med noen gode generelle tips til meg, som ikke kan noe som helst om temaet? Forstår at det er viktig med en god tekst, men usikker på hvor lang den bør være og hva slags informasjon som er viktig og hva man tar senere. Ønsker også tips om hvilke nettsider som er best/mest seriøse. 

Anonymous poster hash: badab...52a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag en profil med bilde.Billedløse profiler blir lett oversett.Ikke skriv for mye profiltekst,men få med det viktigste (f.eks.viktigste personlighetstrekk og hva du liker å gjøre på fritiden) i en positiv tone.Ta gjerne med litt om hvilken type mann/forhold du ser etter,men ikke skriv for mange krav.Jeg foretrekker f.eks.å date menn uten barn,men skriver ingenting om det.Luker bare ut de jeg vil etterhvert.

Det er vanskelig å si noe om seriøse og useriøse sider,for useriøse menn finnes overalt.Man må nesten bare kjenne på magefølelsen.

Skrevet

Lag en profil med bilde.Billedløse profiler blir lett oversett.Ikke skriv for mye profiltekst,men få med det viktigste (f.eks.viktigste personlighetstrekk og hva du liker å gjøre på fritiden) i en positiv tone.Ta gjerne med litt om hvilken type mann/forhold du ser etter,men ikke skriv for mange krav.Jeg foretrekker f.eks.å date menn uten barn,men skriver ingenting om det.Luker bare ut de jeg vil etterhvert.

Det er vanskelig å si noe om seriøse og useriøse sider,for useriøse menn finnes overalt.Man må nesten bare kjenne på magefølelsen.

Takk for tips :) Vanskelig å vite hva som er det viktigste.

Finnes det noen sider der man ikke bare leser profiler, men svarer på en del spørsmål slik at man kan se hvor godt man passer sammen med noen? 

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Finnes det noen sider der man ikke bare leser profiler, men svarer på en del spørsmål slik at man kan se hvor godt man passer sammen med noen? 

www.okcupid.com

• Liker 1
Skrevet

Ikke legg for mye i det om folk ikke svarer eller slutter å svare.

Skrevet

Ja,både Møteplassen,Match og Sukker har matchingtester.Og OkCupid,som Intruder nevner over her. Der er spørsmålene mer konkrete og uformelle.Man kan lese mye ut av det også.

Skrevet

Takk for tips til sider, skal sjekke disse ut :) 

Kanskje er det enklere å spørre hva man IKKE bør skrive i en profiltekst?

Skrevet

Har forsøkt sukker, men synes ikke det er noe bra opplegg. Får bare bra matcher på de som har svart det samme som meg, men jeg vil jo ikke date en kloning av meg selv. Dessuten får jeg ikke sendt meldinger til noen, og får bare lest noen få profiltekster. 

Er det noen som har tips til bedre sider?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...