AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Jeg har sovet veldig lite etter siste fødsel og merker det godt i ansikte. Rynker rundt øynene har blitt mye mer synlige. Har tørr hud og bruker biotherm produkter( dag/natt krem). Er 32 år gammel og har ikke lyst å se helt skrukkete ut om par år. Noen anbefalinger? Prisen er ikke viktig . Har begynt å lese om botox også, desperat hahaAnonymous poster hash: d6806...029
Cashbah Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Synes rynker rundt øynene er pent, jeg! Betyr at du smiler og ler mye. Eller myser... 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Ja, jeg smiler og ler mye. Slutter fra i dag Anonymous poster hash: d6806...029 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Aldri sett noen som blir penere med botox! Anonymous poster hash: 9a65c...8b7 3
Gjest Rose11 Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Eneste måten å fjerne rynker på er botox.
Djungelvrål Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Jeg har prøvd mye forskjellig opp igjennom og har landet på denne. Det er dobbelt så mye produkt i denne ift. andre øyekremer, så prisen er ikke så verst. Syns huden rundt øynene er forbedret etter at jeg har brukt denne, i tillegg er den et veldig godt underlag for concealer på dagtid. http://www.bangerhead.no/no/artiklar/skinplan-retinol-eye-care-cream-30ml.html
Gjest spavalica Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Jeg har prøvd mye forskjellig opp igjennom og har landet på denne. Det er dobbelt så mye produkt i denne ift. andre øyekremer, så prisen er ikke så verst. Syns huden rundt øynene er forbedret etter at jeg har brukt denne, i tillegg er den et veldig godt underlag for concealer på dagtid. http://www.bangerhead.no/no/artiklar/skinplan-retinol-eye-care-cream-30ml.html Tusen takk ! Den er bestilt
Djungelvrål Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Tusen takk ! Den er bestilt Håper du blir like fornøyd som meg. De hadde den til en litt billigere penge på eleven.no tidligere men nå hadde de sluttet å selge den. Har hatt min siden i mai og det er enda endel produkt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå