Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er ny her inne :) Har et lite spørsmål om ebay tester. Noen som har prøvd tester fra kina? Hvilken erfaring har dere med de?

Noen som har opplevd å få strek på de etter fristen og vært gravid? Eller ikke gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at disse er tilnærmet like sikre som de på norsle apotek..

Mine har i alle fall ikke vist noe skygger. Og har sett flere fått reelle positive av dem også..

De i kina må jo nesten ha pålitelige graviditetstester de også :P

Men altså.. Jeg synes billige tester fra kina eller england er greie å teste med "til hverdags", også blir jeg å kjøpe norsk apotektest dersom disse blir positive ELLER jeg går langt over ikm.. :)

Bare for å være HELT sikker :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dobbelpost.

Endret av LillaFrosk
Skrevet

Hehe...ja de må vel ha pålitelige tester der å :P

Jeg har fått en del positive tester de siste dagene nå men streken kommer opp etter fristen. Så er noen negative eller veldig svake.

Leste et sted at kina tester kunne slå ut litt seinere enn andre. Men vet ikke om det stemmer.

Skrevet

Hehe...ja de må vel ha pålitelige tester der å :P

Jeg har fått en del positive tester de siste dagene nå men streken kommer opp etter fristen. Så er noen negative eller veldig svake.

Leste et sted at kina tester kunne slå ut litt seinere enn andre. Men vet ikke om det stemmer.

Etter fristen skal du ikke lese dem av uansett - så det teller ikke :/ Du får bare fortsette å teste, til de evt kommer før fristen! :)

Og tja.. Noen kinatester er slik. Selv om de skryter av å være "tidligtester".. Men altså.. De er jo sikre likevel, selv om de bruker et par dager ekstra før de evt blir positive.

Skrevet

Har du ikke råd til graviditetstester fra Norge så har du vel ikke råd til barn? 

Anonymous poster hash: 434a6...271
Skrevet

Er vel ingen som har sagt noe om at man ikke har råd til å kjøpe tester i norge?

Men hvis man tester en del så er det litt billigere å kjøpe de på ebay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...