Gå til innhold

Yankee candles, noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har eller har prøvd yankee candle? 

Hva er favorittduften din? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange! Clean Cotton er en duft de fleste liker. Mine favoritter er Fresh Cut Roses, A Child's Wish, River Valley (utgått), Garden Hideaway (utgått) og Lilac Blossoms (utgått). Synes ikke det er kjekt når favoritter forsvinner :(

Liker også veldig godt sjødufter og venter nå Beach Holiday i posten.

Anonymous poster hash: 9b3b2...c2e
Skrevet

Clean cotton gav både meg og ei venninne skikkelig hodepine, men midsummer night og ikke minst black coconut er fantastiske dufter. Sistnevnte brenner jeg stadig vekk og får alltid kommentarer på at det lukter godt og ikke kvalmt. Mange blir så søtlige og syntetiske at jeg blir uggen :P

Skrevet

Husker ikke hva de heter, men kanel og juleduften er hiiiiimmelsk!

Skrevet

Jeg liker best "Champaca blossom" akkurat nå! 

Skrevet

Jeg liker best "Champaca blossom" akkurat nå! 

Hvordan er den i lukt? Tenkte å kanskje kjøpe den!

Skrevet

Elskar mitt Yankee candle, garden sweet pea ❤️

Skrevet

Hvordan er den i lukt? Tenkte å kanskje kjøpe den!

Jeg har den bare tent i ca. en times tid om gangen da leiligheten min ikke er så stor, men synes det blir en veldig behagelig, ren lukt av den. 

Skrevet

Jeg har den bare tent i ca. en times tid om gangen da leiligheten min ikke er så stor, men synes det blir en veldig behagelig, ren lukt av den.

Er litt usikker på hvordan en slik blomst lukter. Hvordan er lukten i seg selv? :) Hva lukter det?

Skrevet

Er litt usikker på hvordan en slik blomst lukter. Hvordan er lukten i seg selv? :) Hva lukter det?

Hm, godt spørsmål. Aner ikke hva blomsten lukter, men når jeg lukter på lyset nå, ville jeg sagt en blanding mellom lilje, bomull og kanskje et hint søt fersken?

Skrevet

Hm, godt spørsmål. Aner ikke hva blomsten lukter, men når jeg lukter på lyset nå, ville jeg sagt en blanding mellom lilje, bomull og kanskje et hint søt fersken?

Den høres god ut. Takk!

Jeg er også på let etter noen gode juledufter men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilke. Jeg vil gjerne ha en krydderduft slik som for eksempel Apple Spice men synes ofte at det er en for sterk kanelduft i deres lys. Jeg har ikke prøvd Apple Spice enda da. De som frister mest er Apple Spice, Season of Peace, Magical Frosted Forest, Winter Garden, Snow in Love og Christmas Garland. Er det noen som har prøvd disse? Er det noen som lukter av rent tre?

Skrevet

Har ingen av de du nevner, og har bare forsøkt en av juleduftene; apple and pine needle, den synes ikke jeg var særlig god, veldig maskulin og "falsk" lukt. Synes jeg da...

Skrevet

Noen som vet hvordan Home sweet home er? Lukter kanel, krydder og te, står det. Er den god? :) 

Hadde også ett lys i clean cotton, men ikke yankee candle da, men den luktet altså heeeelt nydelig!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...