AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Hei! Lurer bare på når på døgnet kan man ta test om man mistenker graviditet fra forrige syklus? Har hatt to svært merkelige sykluser, lite blødninger å på andre dager enn vanlig! Mye trøtt, og i helga har mamma maset om at jeg ser anderledes ut, "rart blikk", og spurte mange ganger om jeg var gravid siden jeg hadde de tegnene hun brukte å kjenne igjen på andre😜 kan jeg bare ta en test uten å tenke på at det må være morgenurin? Spør siden jeg har en test liggende, og vil teste uten at det skal være noen sånn "kan være negativt fordi..." Greier😂 haha Anonymous poster hash: c93f0...3a0
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Hei! Lurer bare på når på døgnet kan man ta test om man mistenker graviditet fra forrige syklus? Har hatt to svært merkelige sykluser, lite blødninger å på andre dager enn vanlig! Mye trøtt, og i helga har mamma maset om at jeg ser anderledes ut, "rart blikk", og spurte mange ganger om jeg var gravid siden jeg hadde de tegnene hun brukte å kjenne igjen på andre kan jeg bare ta en test uten å tenke på at det må være morgenurin? Spør siden jeg har en test liggende, og vil teste uten at det skal være noen sånn "kan være negativt fordi..." Greier haha Anonymous poster hash: c93f0...3a0 Du kan fint ta en test når som helst på døgnet hvis du mistenker du evt ble gravid forrige syklus. Om du skulle blitt gravid siste eggløsning kan det være greit å ta om morgenen, jeg har fått tydelig positiv uansett når på døgnet jeg har tatt testen ( når jeg har vært gravid, såklart )Anonymous poster hash: 6983c...6b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå