AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Jeg avstands-dater en mann jeg møtte for omtrent tre måneder siden. Han tok iniativet og har gitt utrykk for at han liker meg veldig, veldig godt. Han har vel vært den som har tatt mest kontakt og det er han som har besøkt meg. Jeg liker han godt også, selv om jeg ser usikker på om dette har noen framtid. Jeg gleder meg til neste gang han kommer på besøk og vi har en helt egen tone, intim og ganske fantastisk. Den siste uken har han tatt lite kontakt. Han svarer på facebook-meldinger (der vi har mest kontakt), men før svarte han som regel etter to minutter, og det var nesten alltid han som tok kontakt først, mens nå kan det gå mange timer før jeg i det hele tatt får et svar. Jeg er usikker på om han mister interessen for meg, eller om han har lite tid eller hva dette handler om. Jeg har lyst til å spørre, men det kan fort bli rart kanskje? Jeg har lyst til å ringe ham, prate, og så spørre om dette. Vi har pratet litt på telefonen, men ikke så mye. Han er forresten ikke en Player. - TS Anonymous poster hash: fcbca...cc6
LadyL Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Du trenger jo ikke å gå rett på sak, men høre hvordan det går på jobb og om han har gjort på noe kjekt siden sist feks. Da vil du jo kanskje få en liten pekepinn på om han har hatt det travelt eller ei.. 2
Catastrofe Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Du skriver at du er usikker på om dette har noen framtid, hvorfor tenker du det? 1
nordlending Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Dabbende kontakt kan være en fin indikator på interessen, men, har man mye å gjøre kan man fort bruke litt tid på å svare. Derfor ville jeg ikke avskrevet interessen hans med en gang. Snakk med han, spør hvordan uka har vært etc. Er svaret "travel", trenger det ikke være interessen det er et problem med. 2
Arca Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Spør han du. Avstand er jo en faktor, og hvis det ikke er noen planer ift å endre på dette med avstand kan det legge en demper. I tillegg kan det og tenkes at han har fattet mistanke til din noe lunkne interesse. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Hvorfor er du usikker på om han er noe å satse på? Lurt å spørre om han har mye å gjøre. Ikke mas etter kontakt. Anonymous poster hash: 6ce23...fa0
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Da er vi i samme situasjon Ts... Det tar veldig på om han er interessert eller ikke ? Når meldingene går litt opp og ned til tider... Det skal visst ikke være lett ☺️Anonymous poster hash: 2f8bc...c7c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Han prøver nok heller å finne ut om DU er interessert, siden det er han som har stått for mesteparten hittil.Anonymous poster hash: 1ac01...b29 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Tusen takk for svar, alle sammen! Jeg skal prøve å holde meg unna å spørre han direkte, så jeg ikke skremmer han bort. Nå har det fortsatt sånn her. Han sender noen meldinger først, men føler han tar mye mindre initiativ. Synes det er trist og merker jeg blir mer og mer irritert på ham og mister interessen. Jeg vet ikke hvor vi står. Dater vi egentlig? Hvis han bare tror det er sex, så er det jo ikke så kult for eksempel. Vi snakker mest om andre ting på meldinger og telefonen. Men når han besøkte meg forrige gang, gikk vi nesten ikke ut, for vi hadde sex mer eller mindre hele helga i strekk. Jeg syntes det var herlig! Men kanskje han tok lettere på det? Du trenger jo ikke å gå rett på sak, men høre hvordan det går på jobb og om han har gjort på noe kjekt siden sist feks. Da vil du jo kanskje få en liten pekepinn på om han har hatt det travelt eller ei.. Han har sagt at forrige uke var veldig hektisk og denne også. Han har jobb, tar et kurs fire timer om dagen og har et barn han har 2-3 dager i uken. Men alt dette hadde han jo for noen uker siden også. Du skriver at du er usikker på om dette har noen framtid, hvorfor tenker du det? Fordi han har et lite barn, og selv om han bare er seks år eldre enn meg (29 og 35), så tror jeg at jeg er litt for umoden til å ta stemor-rollen. Dessuten bor vi 6 timer fra hverandre med tog og trives begge godt på hver vår kant med jobb og venner. Det skal veldig mye til før jeg flytter på meg. Da må jeg være bombesikker. Han prøver nok heller å finne ut om DU er interessert, siden det er han som har stått for mesteparten hittil.Anonymous poster hash: 1ac01...b29 Kunne vært. Han er en intelligent mann, men litt klossete på sosiale ting og kan ikke forestille meg at han ville vært utspekulert nok til det. - TS Anonymous poster hash: fcbca...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå