AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Hva synes dere? Kledd i svart, piercinger, tatoveringer osv, f.eks karakteren Lisbeth Salander Anonymous poster hash: d893c...6d4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Hver sin smak? Jeg syns det er kult,men alle mennesker er forskjellig Anonymous poster hash: 25712...39c 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Piercinger og tatoveringer, nei. "Rocka" som i en del sort, skinnjakke osv. - ja hvis hun ellers er pen med flott kropp. Men ikke det som vipper over til punk eller goth. Anonymous poster hash: 330a2...257 1
Gjest The damned Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Ja,jeg synes det er kult. Synes også at en gjennomført goth- eller punkstil er kult, men jeg var gother før. Nå har jeg nok en mer dempet stil,men fortsatt rocka.
Gjest Evans Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Lisbeth Salader er både skummel og tiltrekkende, for min del. Syns det kommer an på personen - ikke gitt at jeg hadde tenkt det samme om enhver jente som så ut som henne stilmessig.
fullførsetningen Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Hot, ja. Punk, rock, metal, alt sånt. Because.. fuck you. 1
herzeleid Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Å prøve å ha en "tøff" stil kan være kult om man faktisk er en tøff person. I de fleste tilfeller så har jeg inntrykk av at mange av de med "tøff" stil skjeldent gjør noe skumlere enn eventuelt å røyke noe ulovlig, og da blir det for min del litt komisk. Det gjelder begge kjønn.
Artemiss Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 Jeg synes ikke piercing ser bra ut... Men skinn jakker, boots og eyeliner er tøft
Cathrine88 Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 Å prøve å ha en "tøff" stil kan være kult om man faktisk er en tøff person. I de fleste tilfeller så har jeg inntrykk av at mange av de med "tøff" stil skjeldent gjør noe skumlere enn eventuelt å røyke noe ulovlig, og da blir det for min del litt komisk. Det gjelder begge kjønn. Hvilke skumle ting forventer du egentlig at de skal gjøre? Stjele biler? Svart magi? Jeg elsker Lisbeth Salanders stil. 4
herzeleid Skrevet 27. september 2015 #11 Skrevet 27. september 2015 Hvilke skumle ting forventer du egentlig at de skal gjøre? Stjele biler? Svart magi? Jeg elsker Lisbeth Salanders stil. Nei helst ikke, men for meg blir det litt komisk med noen som har en "bad/tøff" stil, eller prøver å fremstå som "badboy", samtidig som de lever trygge liv og skjeldent gjør noe mer dramatisk enn å drikke seg fulle. Det blir litt som Otto Jespersen' "Baron Blod". 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #13 Skrevet 27. september 2015 Så lenge den ikke er påtatt og altfor gjennomført. Posører ser sjelden bra ut. Anonymous poster hash: 1ee77...886
Gjest The damned Skrevet 27. september 2015 #14 Skrevet 27. september 2015 Nei helst ikke, men for meg blir det litt komisk med noen som har en "bad/tøff" stil, eller prøver å fremstå som "badboy", samtidig som de lever trygge liv og skjeldent gjør noe mer dramatisk enn å drikke seg fulle. Det blir litt som Otto Jespersen' "Baron Blod". Ok,tror du legger litt for mye i det, og jeg kan bare snakke for meg selv. Men jeg har likt og vært fasinert av det mørke og hører på metal og rock. Så det er der det ligger for min del. Ikke at jeg gikk med nagler og hodeskaller for eksempel fordi jeg er så tøff. Noe jeg ikke prøvde å fremstå som heller. Nå har jeg en mer nedtonet stil,men liker fortsatt røffe og rocka klær fordi jeg synes det er kult. Sånn personlighetsmessig er jeg nok veldig snill og grei, og jeg tror de fleste som har en litt tøffere stil er det. De går med det fordi de liker det,og det trenger ikke å stikke noe dypere enn det.
Cashbah Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 Lisbeth Salander - Superstygt. Rocka stil, som skinnjakke, kledelige tatoveringer og heavy sminke til passende arrangementer (f.eks. konseter), ja. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #16 Skrevet 27. september 2015 Synes det er drithot. Anonymous poster hash: a8f69...31c
Pawn Hearts Skrevet 27. september 2015 #17 Skrevet 27. september 2015 (endret) Noen her som husker Chrissie Hynde? Jeg må innrømme at noe av det som virket ekstra tiltrekkende var at hun ikke bare var vokalist, men også låtskriver og gitarist. Hun hadde ikke helt Salander-stilen, men hun var da rocka nok. Her ser hun nesten ut som en kvinnelig Jim Morrison: http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02403/hynde_2403450b.jpg En annen kvinnelig låtskriver, musiker og vokalist jeg var betatt av, var Kate Bush, men stilen hennes var ikke fullt så rocka. Eller … jeg vet ikke helt … http://static.nme.com/images/gallery/07314_150720_katebush_blog02.jpg Endret 27. september 2015 av Kragebein
Cathrine88 Skrevet 27. september 2015 #18 Skrevet 27. september 2015 Sånn personlighetsmessig er jeg nok veldig snill og grei, og jeg tror de fleste som har en litt tøffere stil er det. De går med det fordi de liker det,og det trenger ikke å stikke noe dypere enn det. Jeg er enig. Nå kjenner jeg ikke spesielt mange på min alder med en så gjennomført stil, men flere av de som hadde det da vi var yngre var snille avholdsmennesker med sterke politiske meninger. Rebelsk nok etter min mening. 2
CMHuser Skrevet 27. september 2015 #19 Skrevet 27. september 2015 Hot til en viss grad Har slik stil selv, piercing i leppa(den er dog tatt ut nå), tre tatoveringer, og mørkt kledd med litt innsprøyt av noe knæsjt som f.eks røde lepper, knall rosa/lilla topp oppå det svarte etc. Med en viss grad mener jeg at en må gjerne skille seg ut, men jeg selv synes ikke det er noe hot med "metalheads" som er kledd i kun svart med svart, langt hår og svarte solbriller. That´s to much for me
Kragebein Skrevet 27. september 2015 #20 Skrevet 27. september 2015 Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett. Kragebein, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå