Ayla Skrevet 10. juli 2002 #1 Skrevet 10. juli 2002 Jeg skal være forlover for 2 venninner i høst og har veldig lyst til å finne på noen koselige overraskelser på dagen. Har liksom ingen ide om hva det kan være, men vet at det tidligere er nevnt eske fylt med hjerteballonger her på KG. (tror kanskje jeg kommer til å bruke den.....) Mitt håp er at noen andre her inne har noen andre fine forslag. Noe dere selv har arrangert eller noen overraskelser dere selv fikk på bryllupsdagen deres! :D Alle tips taes imot med STORE takk
snowkid Skrevet 10. juli 2002 #2 Skrevet 10. juli 2002 Hva med å sørge for å få satt inn champagne og litt frisk frukt el på overnattingsstedet? Hvis ikke dette er der fra før da.... Eventuelt så kan du lage en lek på bryllupsfesten (eks stollek med 12 deltakere- 1 for hver måned) der hver person får en oppgave for å hygge brudeparet :bli med ut på middag, kino, båttur, sitte barnevakt og andre hyggelige ting.
Olympia Skrevet 10. juli 2002 #3 Skrevet 10. juli 2002 Har du tilgang på polaroidkamera? I så fall kan du kjøpe et album med sorte ark + en gullpenn(eller annen farge).Så tar du bilde av alle gjestene under festen,limer bildene inn i albumet og får hver enkel til å skrive en hilsen under sitt bilde. Det går også an med vanlig kamera.Da lager du bare en plass til hvert bilde og lar gjestene skrive under den tomme plassen.Så kan brudeparet få bildene etterpå og kose seg med å lime dem inn på de rette plassene. En annen ting som jeg har hinta om til min forlover :D Kjøpe ei kjevle og få alle gjestene til å skrive navnet sitt på den.Så fester du et fint oppheng i kjevla,og vips har brudeparet en spesiell og hyggelig veggpynt til kjøkkenet.
Engel Skrevet 10. juli 2002 #4 Skrevet 10. juli 2002 Det med kjevle er veldig vanelig, men som regel er det en av brudeparet, altså enten brud eller brudgom, som får kjevlet. Det skal brukes når den andre blir "vanskelig".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå