AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Hei KG'ere! Jeg skal 1 uke i Los angeles og lurte på om dere har noen tips til hva jeg absolutt burde oppleve iløpet av denne turen? Reiser dit for 1. gang og har skjønt at jeg bør leie bil. Hilsen reiselysten! Anonymous poster hash: fd302...611
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Ellen show, dersom det er ledige billetter. Vanskelig å gi tips, hva liker du å gjøre? Bade? Shoppe? Jakte kjendiser? Gå på tur? Anonymous poster hash: a4998...edb 1
Ginny Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Du trenger ikke leie bil hvis du ikke vil, vi hadde ikke det og vi kom oss rundt likevel. Det er både buss, undergrunn og tog der (samt taxi såklart), eneste problemet er at lokalbefolkningen ser ikke ut til å være klar over dette Så det er ingen hjelp å få fra dem, men alt står jo på nettet Hvis du liker fornøyelsesparker og filmer og sånn er jo universial studios å anbefale. Vi kosta på oss VIP-billetter der, og på tross av stive priser, så var det faktisk verdt det. Hvis dere går for dette, så bestill litt i forveien, slik at dere kan dra med en av de første gruppene. Selv om det er trivelig med frokosten der, så er det greit å komme seg i gang tidlig Ellers er det vel aldri mangel på ting på gjøre i LA, tenker dere å reise til områder rundt eller holde dere i byen?
Safiye Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Har du vurdert å kjøre opp til San Francisco? Eventuelt Las Vegas? Det er ganske enkelt å kjøre i USA, og du får oppleve så mye mer
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Takk for svar! Ser at jeg burde gitt litt mer info om hva jeg ser etter så her kommer det: Mine interesser er film og utflukter i natur/strand feks. hiking. Har tenkt meg opp til hollywood skiltet hvertfall. Bading og shopping dropper jeg. - Men jeg kan ta en sykkeltur langs strendene:-) Har lyst å dra til universal studios og må jo oppleve hollywood boulevard. Er det noen som vet om matbutikkene er åpne på søndager der? Og er det dyrt å parkere bil der? - TS Anonymous poster hash: fd302...611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå