Gå til innhold

Bekymret for å ikke møte en ny..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en lang kjærlighetssorg begynner jeg så smått å ha lyst å treffe en ny. Men virker helt fjernt og håpløst. Klarer liksom ikke se for meg hvor.

Noen som har det som meg?

Anonymous poster hash: 5ab1d...fcf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vært singel halvannet år, slet med kjærlighetssorg første året ihvertfall. Har prøvd nettdating, venner, møte på byen osv, men klarer ikke finne noen jeg klikker med.

Anonymous poster hash: f44bb...91d
Skrevet

Jeg ble forlatt av samboer for en uke siden. Har ikke gått lenge uten kjæreste, men føler håpløsheten. Det var lettere da jeg var ung, nå er jeg 26 år og føler alle de gode mennene er tatt. Hvor finnes de? Jeg kan ikke finne de på byen hvertfall...

Anonymous poster hash: 5cddb...ce6
Skrevet

Jeg ble forlatt av samboer for en uke siden. Har ikke gått lenge uten kjæreste, men føler håpløsheten. Det var lettere da jeg var ung, nå er jeg 26 år og føler alle de gode mennene er tatt. Hvor finnes de? Jeg kan ikke finne de på byen hvertfall...

Anonymous poster hash: 5cddb...ce6

"Da du var ung", også er du 26 år?!  :ler:

Det er vel de færreste som finner sin livspartner før den alderen i våre dager. Høres ganske absurd ut å føle håpløshet (eller at man ikke er ung!) fordi man ikke har funnet drømmekjæresten som 26-åring, det er ganske mange av oss som er vel passert tredve og fremdeles leter. Og ikke har mistet håpet heller, bare så det er sagt. ;)

Hva med å heller nyte at man får oppleve å være singel og i tjueåra, bli kjent med seg selv og nyte livet? Flørte, gå på byen med venninner, reise til fremmede land.. Man finner alltids ny kjæreste etterhvert, men man kan jo nyte friheten i mellomtiden.

Anonymous poster hash: 80380...d7c

• Liker 2
Skrevet

"Da du var ung", også er du 26 år?!  :ler:

Det er vel de færreste som finner sin livspartner før den alderen i våre dager. Høres ganske absurd ut å føle håpløshet (eller at man ikke er ung!) fordi man ikke har funnet drømmekjæresten som 26-åring, det er ganske mange av oss som er vel passert tredve og fremdeles leter. Og ikke har mistet håpet heller, bare så det er sagt. ;)

Hva med å heller nyte at man får oppleve å være singel og i tjueåra, bli kjent med seg selv og nyte livet? Flørte, gå på byen med venninner, reise til fremmede land.. Man finner alltids ny kjæreste etterhvert, men man kan jo nyte friheten i mellomtiden.

Anonymous poster hash: 80380...d7c

Den sosiale intelligensen er ikke alltid på plass før man runder 30 vet du ;)

Anonymous poster hash: 712e4...808

Skrevet

Etter en lang kjærlighetssorg begynner jeg så smått å ha lyst å treffe en ny. Men virker helt fjernt og håpløst. Klarer liksom ikke se for meg hvor.

Noen som har det som meg?

Anonymous poster hash: 5ab1d...fcf

Min eks slo opp med meg lørdag for en uke siden. Han vil ikke ha med meg å gjøre igjen,... Jeg tror at han allerede har en ny dame,... så jeg har forsøkt å se meg om etter en ny mann fordi jeg føler at jeg også vil videre.. men det er gjerne ikke lurt... for jeg har jo kjærlighetssorg, og jeg har ikke lyst på en annen mann ennå... 

Anonymous poster hash: 58d92...61b

Skrevet

Jeg føler også at jeg vil gå videre med en ny, men jeg tror ikke jeg er i stand til det enda. Så jeg lar være, enn så lenge. 

Anonymous poster hash: b844a...82e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...