AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Siden juli har jeg klart å gå ned 11 kg kun ved å endre litt på matvanene mine. Jeg veide 98 kg og nå veier jeg 87. Jeg var i et dårlig forhold og spiste masse dritt for å "fjerne" følelsene mine. Jeg spiser ikke sunt hele tiden, men har kuttet ut alt av kaker, godteri, brus og fastfood. Jeg vil gjerne forbedre kostholdet mitt også. Spiser som regel knekkebrød og til middag er det kjøtt/fisk med grønnsaker. Problemet mitt er trening. Jeg er alene med sønnen min på 2 år. Har bare barnefri annenhver helg og ikke noe stort nettverk der jeg bor. Det er vanskelig å få inn noe trening. Blir som regel bare styrketrening på stua noen kvelder også prøver jeg å gå turer eller sykle når jeg har mulighet. Skulle gjerne fått til noe kondisjonstrening hjemme i stuen. Tenkte kanskje å kjøpe hoppetau siden det ikke tar så stor plass. Er det effektivt eller er det noe annet jeg kan gjøre også?Anonymous poster hash: 53a18...2eb
Gjest Runforit Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Tredemølle? Beste investeringen jeg har gjort
himmeloghav Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Siden juli har jeg klart å gå ned 11 kg kun ved å endre litt på matvanene mine. Jeg veide 98 kg og nå veier jeg 87. Jeg var i et dårlig forhold og spiste masse dritt for å "fjerne" følelsene mine. Jeg spiser ikke sunt hele tiden, men har kuttet ut alt av kaker, godteri, brus og fastfood. Jeg vil gjerne forbedre kostholdet mitt også. Spiser som regel knekkebrød og til middag er det kjøtt/fisk med grønnsaker. Problemet mitt er trening. Jeg er alene med sønnen min på 2 år. Har bare barnefri annenhver helg og ikke noe stort nettverk der jeg bor. Det er vanskelig å få inn noe trening. Blir som regel bare styrketrening på stua noen kvelder også prøver jeg å gå turer eller sykle når jeg har mulighet. Skulle gjerne fått til noe kondisjonstrening hjemme i stuen. Tenkte kanskje å kjøpe hoppetau siden det ikke tar så stor plass. Er det effektivt eller er det noe annet jeg kan gjøre også?Anonymous poster hash: 53a18...2eb Så flink du er! Hoppetau er bra, men pass på så du ikke får vondt i knærne, for det tar en del på knærne. Hoppetau skal visstnok være dobbelt så effektiv som jogging. På youtube ligger det masse gratis treningsfilmer for hjemmebruk, alt fra nybegynner til videregående. Hva med å kjøpe en stepkasse som du kan bruke? Ellers så fungerer jo aerobic øvelser hvis du kan noen av dem fra før av. Zumba er gøy. Du får også kjøpt treningsdvder på nett, butikk og på finn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå