AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Er det slik at man kan sende i retur gratis? Hvis man har betalt, som man ofte gjør, når og hvordan får man penger tilbake? Ved faktura, kan man sende i retur og ikke betale? Eller si at man vil beholde 1 av 3 plagg, hvordan gjør man opp for seg? Har du erfaring med Zalando? Anonymous poster hash: ca888...b74
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Alt dette står på siden til Zalando... Anonymous poster hash: 24922...faf
Mazilla Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Gratis retur, må bare fylle ut returskjema på siden deres. Får pengene tilbake på konto i løpet av få dager, når de har fått varen tilbake. Har aldri hatt noe problem med det.
pærebrus93 Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Husk å returner på utleveringssted for MyPack. Jeg hentet ut min på 7/11 og returnerte på posten, det gikk bra til slutt men ble en del ekstra styr.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Jeg returnerer ofte.. Velger alltid faktura, så sender jeg tilbake det som ikke passer... også trekker jeg bare den varen fra i prisen Anonymous poster hash: c0475...bd3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå