Gå til innhold

Jeg er ikke Mette-Marit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er flere her som tror at jeg er Mette-Marit, men det må jeg bare få avkrefte en gang for alle. Jeg er ikke Mette-Marit og kommer heller aldri til å bli det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

Anonymous poster hash: 31682...6c0
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Ok  :fnise:

Endret av Sirah
Skrevet (endret)

Men, ja, kanskje ikke Mette Marit egentlig er Mette Marit heller? Kanskje hun har blitt bytte ut med en pappfigur slik som de gjorde i "Halve kongeriket", hehe

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Men, ja, kanskje ikke Mette Marit egentlig er Mette Marit heller? Kanskje hun har blitt bytte ut med en pappfigur slik som de gjorde i "Halve kongeriket", hehe

Haha.  :fnise:

Det kan faktisk hende! Hva skulle vi gjort uten deg.  :hug:

Anonymous poster hash: ef74e...763

Endret av Bond
Skrevet

I Norge bor det fire millioner mennesker, det betyr fire millioner meninger om deg og det du gjør.

Kloke ord av en klok kvinne. Skjønner veldig godt du ville stå frem og påpeke at du ikke er så klok!

Anonymous poster hash: c1ef6...5e2
Gjest Gjest_Balian de Ibelin
Skrevet (endret)

I Norge bor det fire millioner mennesker, det betyr fire millioner meninger om deg og det du gjør.

Anonymous poster hash: c1ef6...5e2

Nei det gjør det ikke

Det bor 5.1 millioner mennesker i Norge

Og med tanke på at la oss si ca 97% av Norges befolking ikke vet hun eksister. Så har de fleste ingen formening om henne.

Endret av Balian de Ibelin
  • Liker 1
Skrevet

Haha.  :fnise:

Det kan faktisk hende! Hva skulle vi gjort uten deg.  :hug:

Anonymous poster hash: ef74e...763

Nei, og nei, det var koselig sagt :) Og om det var ironi, ikke si det! Vil ikke vite det! 

Skrevet

Tråden ryddet for krenkende uttalelser

Bond, forumansvarlig

Skrevet

Jeg ser for meg at Bond blåser røyken av et pistolløp hver gang han forlater en tråd

Skrevet

Om du har drevet å forsvart henne, er det bare en hersketeknikk for å sette deg ut, ikke bry deg om det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...