AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 I natt klarte jeg å sende melding i fylla til en fyr jeg datet litt for så å ha litt sex med en stund, han finnes ikke interessert i meg, men jeg har vel vært i overkant interessert i han. Han svarte,men veldig avvisende. Jeg føler meg så sykt dum. Føles som jeg har en stein i magen.. Føler meg så utrolig mislykka, stygg, needy og alt det der.. Noen råd til en kjempedeppa jente? (For de som måtte lure gikk "samtalen" slik: Meg: hei! hva gjør du? :)" Han: jeg er hjemme, hva gjør du? Meg: vært ute, skal du bare være hjemme eller? Han: ja, jeg skal bli hjemme. ) Hmph. Finnes det noe verre følelse enn å bli avvist av en du liker? Tviler.. Anonymous poster hash: 6f817...bcf
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 I natt klarte jeg å sende melding i fylla til en fyr jeg datet litt for så å ha litt sex med en stund, han finnes ikke interessert i meg, men jeg har vel vært i overkant interessert i han. Han svarte,men veldig avvisende. Jeg føler meg så sykt dum. Føles som jeg har en stein i magen.. Føler meg så utrolig mislykka, stygg, needy og alt det der.. Noen råd til en kjempedeppa jente? (For de som måtte lure gikk "samtalen" slik: Meg: hei! hva gjør du? :)" Han: jeg er hjemme, hva gjør du? Meg: vært ute, skal du bare være hjemme eller? Han: ja, jeg skal bli hjemme. ) Hmph. Finnes det noe verre følelse enn å bli avvist av en du liker? Tviler..Anonymous poster hash: 6f817...bcf Hva var avvisende med den samtalen der? At han ikke spør om du skal komme bort? Hvis det er avisende, så har jeg gjort det mot en drøss med tinder damer uten å tenke noe over det. Anonymous poster hash: da6e0...a70 14
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Hva var avvisende med den samtalen der? At han ikke spør om du skal komme bort? Hvis det er avisende, så har jeg gjort det mot en drøss med tinder damer uten å tenke noe over det.Anonymous poster hash: da6e0...a70 Hvis man er keen på en dame/sex så griper man vel sjangsen når den byr seg. Det gjorde IKKE han. Jeg spurte også hvordan det går med han og da svarte han "takk, det går fint med meg". Hva er det som IKKE er avvisende med det?Anonymous poster hash: 2daf9...a6d 8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Hvis man er keen på en dame/sex så griper man vel sjangsen når den byr seg. Det gjorde IKKE han. Jeg spurte også hvordan det går med han og da svarte han "takk, det går fint med meg". Hva er det som IKKE er avvisende med det?Anonymous poster hash: 2daf9...a6d Det er ikke alltid man er like klar for sex, ihvertfall ikke midt på natten. Men du har et poeng der at når han ikke kommer med oppfølgingsspørsmål, så er han nok litt avisende. Eller bare jævla trøtt. Men hva så, det finnes jo endel andre menn å velge mellom. Anonymous poster hash: da6e0...a70 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Det er ikke alltid man er like klar for sex, ihvertfall ikke midt på natten. Men du har et poeng der at når han ikke kommer med oppfølgingsspørsmål, så er han nok litt avisende. Eller bare jævla trøtt. Men hva så, det finnes jo endel andre menn å velge mellom.Anonymous poster hash: da6e0...a70 Finnes andre menn ja, men problemet er at jeg føler meg så utrolig dum som kontaktet han i natt i det hele tatt.. Han må jo tro jeg er en tilbakestående desperat og needy kjerring. Og det er jeg vel tydeligvis også...Anonymous poster hash: 2daf9...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Finnes andre menn ja, men problemet er at jeg føler meg så utrolig dum som kontaktet han i natt i det hele tatt.. Han må jo tro jeg er en tilbakestående desperat og needy kjerring. Og det er jeg vel tydeligvis også...Anonymous poster hash: 2daf9...a6d Jeg ser den. Men jeg tenker ihvertfall at damene som sender meg tinder beskjeder midt på natten er mer kåte enn needy. Og det er ikke noe spesielt negativt. Men det er jo ikke noe galt i at du har lyst på han. Er ikke det bare fint da? Du kommer garantert til å finne en annen mann som du kommer til å få lignende følelser for. Det finnes endel studs derute. Anonymous poster hash: da6e0...a70
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Jeg ser den. Men jeg tenker ihvertfall at damene som sender meg tinder beskjeder midt på natten er mer kåte enn needy. Og det er ikke noe spesielt negativt. Men det er jo ikke noe galt i at du har lyst på han. Er ikke det bare fint da? Du kommer garantert til å finne en annen mann som du kommer til å få lignende følelser for. Det finnes endel studs derute.Anonymous poster hash: da6e0...a70 Joa.. Men hvor mange damer blir avvist for sex? Jeg vet ikke om noen. Annet enn meg... det gjør noe med selvtilittenAnonymous poster hash: 2daf9...a6d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Joa.. Men hvor mange damer blir avvist for sex? Jeg vet ikke om noen. Annet enn meg... det gjør noe med selvtilittenAnonymous poster hash: 2daf9...a6d Jeg har gjort det med noen. Men det kan sikkert andre kvinner her si noe mer om. Du får ha lykke til videre. Det føles kanskje litt kjipt akkurat nå, men det blir bedre etter hvert. Mange fisk i havet vet du. Anonymous poster hash: da6e0...a70 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 Jeg har gjort det med noen. Men det kan sikkert andre kvinner her si noe mer om. Du får ha lykke til videre. Det føles kanskje litt kjipt akkurat nå, men det blir bedre etter hvert. Mange fisk i havet vet du.Anonymous poster hash: da6e0...a70 Jeg er ikke trådstarter men kan jeg spørre hvorfor du har avvist noen damer for sex? Var det noen du hadde hatt sex med før? Hvorfor ville du ikke igjen? Bare lurer på hvordan menn tenker Anonymous poster hash: 3efd7...6df 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 haha jeg kom akkurat her for å se om det var flere som tabbet seg ut i går og sitter her med fylleangst. har vært singel 2,5 år og datingen har ikke gått bra. så ble jeg kjent med en fyr på tinder og har chattet er par uker på nett, og møtt par ganger denne uken og jeg liker han VELDIG godt, men var usikker på om han likte meg bare som venn eller mer, siden han har vært veldig hyggelig, men har ikke prøvd seg på noe (vi har ikke kysset/hatt sex). vi var på kino på torsdag og traff på fredag kveld og han var veldig hyggelig og sendte meg hjem, og sa han at vi sikkert sees ut på lørdag kveld. men da tok han ikke kontakt hele lørdag og da jeg ble full så sendte jeg han meldinger om hvor han var osv.. så sa han at han skal komme hvor jeg var, og gjorde ikke det, og svarte heller ikke telefonen. siden jeg var ganske full så ble jeg VELDIG sur og følte meg skikkelig avvist (siden han sa at han skulle komme) og sendte "ja jeg liker deg men du gjør det tydeligvis ikke, så whatever". han har fortsatt ikke svart. nå har jeg ihvertfall ødelagt den minste sjansen som kanskje var der. hvorfor er det ALLTID slik at de jeg liker, liker ikke meg??? såååå lei av å være singel. Anonymous poster hash: 53bd4...3a8 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #11 Skrevet 27. september 2015 Tja, for det første svarte han faktisk, og for det andre fulgte han opp med et spørsmål om hva du drev med. Jeg vil ikke kalle det en avvisning. Anonymous poster hash: 33108...079 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #12 Skrevet 27. september 2015 Meldingen din var helt ok. Folk har sendt verre melding på fylla, det har han sikkert selv og - i det minste var den grammatisk korrekt og vennlig og det var ikke åpenbart at du var drita eller desperat. Slett nummeret så skjer det ikke igjen. Akkurat nå har du bare fylleangst men det går over. Har sendt mine elendinge meldinger til fyrer utallige ganger og det har menn til meg og. Anonymous poster hash: 32bbc...3b7 1
pompdelux Skrevet 27. september 2015 #13 Skrevet 27. september 2015 Joa.. Men hvor mange damer blir avvist for sex? Jeg vet ikke om noen. Annet enn meg... det gjør noe med selvtilittenAnonymous poster hash: 2daf9...a6d Pff det har jeg blitt noen ganger.. surt der og da men går fort over. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #14 Skrevet 27. september 2015 Meldingen din var helt ok. Folk har sendt verre melding på fylla, det har han sikkert selv og - i det minste var den grammatisk korrekt og vennlig og det var ikke åpenbart at du var drita eller desperat. Slett nummeret så skjer det ikke igjen. Akkurat nå har du bare fylleangst men det går over. Har sendt mine elendinge meldinger til fyrer utallige ganger og det har menn til meg og. Anonymous poster hash: 32bbc...3b7 Ja, heldigvis klarte jeg å skrive riktig.. Hadde vært enda verre om ikke:( har slettet nummeret hans, problemet er at telefonen "husker" slettede nummere, så lenge jeg taster inn de første to-tre sifrene selv.. Og jeg husker de 3 første sifrene av nummeret hans i hodet Anonymous poster hash: 2daf9...a6d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 Pff det har jeg blitt noen ganger.. surt der og da men går fort over. Ble nesten litt lettet av å høre det har inntrykk av at menn aldri sier nei til casual sex.. godt å høre vi er flere jenter som har opplevd det. Anonymous poster hash: 2daf9...a6d 1
Sparmeg Skrevet 27. september 2015 #16 Skrevet 27. september 2015 I natt klarte jeg å sende melding i fylla til en fyr jeg datet litt for så å ha litt sex med en stund, han finnes ikke interessert i meg, men jeg har vel vært i overkant interessert i han. Han svarte,men veldig avvisende. Jeg føler meg så sykt dum. Føles som jeg har en stein i magen.. Føler meg så utrolig mislykka, stygg, needy og alt det der.. Noen råd til en kjempedeppa jente? (For de som måtte lure gikk "samtalen" slik: Meg: hei! hva gjør du? :)" Han: jeg er hjemme, hva gjør du? Meg: vært ute, skal du bare være hjemme eller? Han: ja, jeg skal bli hjemme. ) Hmph. Finnes det noe verre følelse enn å bli avvist av en du liker? Tviler.. Anonymous poster hash: 6f817...bcf Avvist? Du spurte jo ikke om han ville treffes 7
Sparmeg Skrevet 27. september 2015 #17 Skrevet 27. september 2015 Hvis man er keen på en dame/sex så griper man vel sjangsen når den byr seg. Det gjorde IKKE han. Jeg spurte også hvordan det går med han og da svarte han "takk, det går fint med meg". Hva er det som IKKE er avvisende med det?Anonymous poster hash: 2daf9...a6d Dummeste jeg har hørt. Du spurte jo ikke selv om å treffes. Hinting fører sjeldent noe med seg. Så nei, du tar feil 5
Brimi Skrevet 27. september 2015 #18 Skrevet 27. september 2015 Jeg kan ikke skjønne hvordan du ble avvist? Hadde du spurt om å treffes og han sa nei, da hadde du blitt avvist. Jeg synes ikke at du hintet engang. Det der er jo en ganske normal samtale, eller hva? Eller tenker du at alle som skriver til deg sånn forventer sex? 3
Gjest Castielz Skrevet 27. september 2015 #19 Skrevet 27. september 2015 Menn vil ikke ha sex med deg 100% av tiden. Du ble aldri avvist, han var nok bare ikke interessert i å snakke med deg nårndu er full og han edru. Bruk logikk, det hjelper når det kommer til menn.
Katana Skrevet 27. september 2015 #20 Skrevet 27. september 2015 Finnes andre menn ja, men problemet er at jeg føler meg så utrolig dum som kontaktet han i natt i det hele tatt.. Han må jo tro jeg er en tilbakestående desperat og needy kjerring. Og det er jeg vel tydeligvis også...Anonymous poster hash: 2daf9...a6d Slapp av... Dere jenter er verdensmestere i å overanalysere. Jeg har ingen tro på at han ser på deg som desperat og needy på grunn av den meldingen. Han skjønner at du liker ham, men hva er det som er så ille ved det? Selv om han ikke gjengjelder følelsene dine, så er det ingen ting galt i at du tok kontakt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå