Gå til innhold

Til dere som jobber i bhg:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan foretrekker du/dere at man leverer og hentet barnet som går i den minste avdelingen?

Er det dumt/teit at den voksne f.eks kommer inn å leker i 5-10 min/sitter litt i gangen med barnet og prater litt uten dårlig tid og stress om å komme seg hjem.

Eller er det helst ønskelig at man kommer seg ut dørene fortest mulig?

Setter dere pris på foreldre som tar seg god tid, eller er det beste at man gjør henting og levering kort og fortest mulig?

Anonymous poster hash: 24e4c...bea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan foretrekker du/dere at man leverer og hentet barnet som går i den minste avdelingen?

Er det dumt/teit at den voksne f.eks kommer inn å leker i 5-10 min/sitter litt i gangen med barnet og prater litt uten dårlig tid og stress om å komme seg hjem.

Setter dere pris på foreldre som tar seg god tid, eller er det beste at man gjør henting og levering kort og fortest mulig?

Jeg jobber ikke i barnehage, men har en datter på 18 mnd som går i barnehage. I denne barnehagen vil de at leveringen skal være kortest mulig, altså kle av barnet, gå inn gi ett kyss og si ha det. Fordi barnet blir så lei seg på starten. Men når jeg skal hente henne så er det ikke farlig at jeg står der og snakker litt med personalet om dagen osv.

Anonymous poster hash: 74a0d...187

Skrevet

Jobb i bhg. 

Det kommer jo selvfølge litt ann på. Hvordan barnet reagerer, noen barn reagerer med at de blir lei seg hvis foreldre sitter litt for lenge i gangen og venter. 

SÅ vi anbefaler for barnet sin del at ved levering blir det kort og kjapt men ved henting er det jo opp til foreldre hvis de har tid. 

Anonymous poster hash: 4c9b8...527
Skrevet

Det kommer helt ann på barnet. Noen takler det ikke så bra hvis foreldrene setter seg ned og blir litt lengre enn det vanlige "levere, henge opp klær, hadekos" Mens andre syns det er greit og kanskje til og med trenger det. Det er jo bare å spørre barnehagen, det viktigste er jo hvordan barnet vil takle det :) Hender jeg har tilbydt foreldre en kaffekopp hvis jeg ser de setter seg ned (de har som regel da spurt om det er greit, at de har litt tid før bussen går feks)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...