AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Er det noen her som vet hvor lenge mineralfoundation er holdbar? Jeg fant en gammel favoritt i skapet mitt, men er sikker på den må være flere år nå. Har hørt noen si at det ikke går ut på dato, mens andre mener at det holder ca 1 år? Noen her som har erfaringer? Anonymous poster hash: e860c...563
Gjest Holititten Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Det skal stå på pakken. Det er en liten figur av en eske og et tall som tilsvarer holdbarheten i mnd.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Takk for svar Det står ikke noe på pakken i dette tilfellet. Det er en bare minerals foundation. Noen som vet hvor lenge de er holdbare? Anonymous poster hash: e860c...563
Gjest Holititten Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 (endret) Tror de er lovpålagt å skrive det. Sikker på at du ikke kan løfte opp en nedklistret flapp på pakken? Et veldig kjapt Google-søk gav meg dette: http://www.theconfessionsofaproductjunkie.com/2010/02/how-long-should-you-keep-makeup-after-its-been-opened/ Endret 27. september 2015 av Holititten
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Hvilket merke er det? Hvis den er helt tørr (ikke flytende), så holder de som regel ganske lenge. Anonymous poster hash: 571c1...7cc
koko458 Skrevet 29. september 2015 #7 Skrevet 29. september 2015 vis det er tørt/pudder og ikke har forandret konsistens eller lukter vondt er den forsatt holdbar
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #8 Skrevet 29. september 2015 12M står det på min, altså et år. Det betyr ikke at den bare er holdbar i 12 mnd, det betyr at den er holdbar 12 mnd etter at den er åpnet Hylletiden til produktet kan være lengre allikevel. Anonymous poster hash: 5d108...20b 1
Gjest Tigress Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Æh, om det ser og luktar greitt ut er det berre å bruke. Eg har hatt shoppestopp i over eit år, og har berre gammal sminke, det går heilt fint, får korkje sjukdomar eller hudproblem av det, sjølv ikkje dei flytande produkta har blitt dårlege. Skal seiast at eg har berre flytande produkt med pumpe eller liknande, altså slik at det ikkje kjem til luft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå