Gå til innhold

Mineralfoundation - hvor mange år er den holdbar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet hvor lenge mineralfoundation er holdbar? Jeg fant en gammel favoritt i skapet mitt, men er sikker på den må være flere år nå. Har hørt noen si at det ikke går ut på dato, mens andre mener at det holder ca 1 år? Noen her som har erfaringer?

Anonymous poster hash: e860c...563
Videoannonse
Annonse
Gjest Holititten
Skrevet

Det skal stå på pakken. Det er en liten figur av en eske og et tall som tilsvarer holdbarheten i mnd.

Skrevet

Takk for svar :) Det står ikke noe på pakken i dette tilfellet. Det er en bare minerals foundation. Noen som vet hvor lenge de er holdbare?

Anonymous poster hash: e860c...563
Skrevet

Hvilket merke er det? Hvis den er helt tørr (ikke flytende), så holder de som regel ganske lenge. 

Anonymous poster hash: 571c1...7cc
Skrevet

vis det er tørt/pudder og ikke har forandret konsistens eller lukter vondt er den forsatt holdbar :)

Skrevet

12M står det på min, altså et år. 

Det betyr ikke at den bare er holdbar i 12 mnd, det betyr at den er holdbar 12 mnd

etter at den er åpnet :) Hylletiden til produktet kan være lengre allikevel.

Anonymous poster hash: 5d108...20b

• Liker 1
Skrevet

Æh, om det ser og luktar greitt ut er det berre å bruke. Eg har hatt shoppestopp i over eit år, og har berre gammal sminke, det går heilt fint, får korkje sjukdomar eller hudproblem av det, sjølv ikkje dei flytande produkta har blitt dårlege. Skal seiast at eg har berre flytande produkt med pumpe eller liknande, altså slik at det ikkje kjem til luft. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...