AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Tenkte å sove med en proteinkur (Redken Extreme) i natt, men jeg orker ikke å vaske håret først. Vasket det nemlig i dag tidlig, og da syns jeg det blir litt mye å vaske det nå og i morgen. Tre ganger på et døgn liksom. Vask sliter jo på håret. Lurer derfor på om det går an å bruke proteinkur i tørt hår, eller må håret være vått? Anonymous poster hash: 9fc11...3c1
Gjest marizz Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Tror ikke det er anbefalt å sove med proteinkur da håret stivner og det kan visst gjøre vondt verre. Fuktighetskur skal være greit å sove med da. Lurer i grunn litt på det samme, utenom det med sovingen.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Du må IKKE sove med proteinkur i håret. Følg anvisningen på boksen. Der står det at man skal vaske håret først, og ha i kuren i 5 - 10 min. Anonymous poster hash: 03ae5...300 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Du burde ikke bruke proteinkur lengre enn det som står anvist på pakken, det er ikke bra for håret. Anonymous poster hash: 85bef...5fb 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Noen har proteinsensitivt hår også, så det er nok best å prøve seg forsiktig fram, og da snakker vi om minutter, og ikke timer. Anonymous poster hash: 9d9bb...5e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå