Gå til innhold

Noe å lese?? Noen forslag?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Mitt aller første innlegg her :)

Nå har jeg lest en serie som heter kystfolket,og var helt oppslukt av den. Fant ut at jeg elsker å lese om gamle dager. Nå er jeg ferdig og er lei meg,jeg ble så med i livene deres og synes det er trist at det ikke er flere bøker.

Det jeg lurer på er om det er noen som kan anbefale meg noe nytt å lese?

Noe i samme sjanger???

Savner noe varmt å lese,det kan gjerne være en serie eller en enkelt bok det spiller ingen rolle.

Håper noen har tips :danse:

Kos og klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva kystfolket handler om, men jeg leste nettopp en fin bok av Roy Jacobsen som heter Frost.

Handlingen er lagt til vikingtiden.

Den er ganske lang, og man blir "godt kjent" med personen(e) i boken.

Kan anbefales!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kystfolket er knall :-) Anne Karin Elstad har en triologi som heter "Folket på Innhaug". Lenge siden jeg har les de bøkene, men husker de var kjempebra, og litt av det sammew som kystfolket.

Skrevet

Jeg tenkte også å foreslå Anne Karin Elstad, hun har skrevet masse-masse bøker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bøker av Anne Karin Elstad eller Vera Henriksen.

Gjest Anonymous
Skrevet

leser en serie som heite "Nordlysets døtre".. "Blodsbånd" e åsså å annbefale.. huske ikke kem som ha skreve den. den e i samme stil. alle 3 har handlinga i nordland vest æ huske rett..

Skrevet

Har du lest Om Bakom Synger Skogene? Den har jeg hørt mye fint om. Den er en av tre bøker i en triologi forresten. Handler om et gammelt bygde sammfunn i koselig stil hvis jeg husker riktig.

Skrevet

Jeg leser en serie som heter "Havets Datter", og jeg er helt oppslukt! Det eneste som er litt dumt er at serien ikke er ferdig, og det kommer ut ny bok med 1-2 mnd. mellomrom...Bøkene leser jeg på en dag eller to, så det blir lange uker å vente på neste! Men, serien er kjempebra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...