AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Ble voldtatt for kanskje fem år siden - har fortrengt det, så må tenke skikkelig etter for å finne ut når eksakt det var, og orker ikke det nå. I den perioden det skjedde kontakten jeg politiet på gaten da jeg var full, og anmelde han. Men fikk beskjed om at jeg måtte komme til politistasjonen... Det gjorde jeg ikke, av ulike grunner.. Dette har egentlig plaget meg utrolig mye, men jeg har egentlig ikke ønsket å ta det opp igjen.. Er det for sent å anmelde det nå? Blir vel veldig vanskelig å bevise noe som helstAnonymous poster hash: 43cac...c4f
KRSby Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 (endret) Få det inn i systemet. Men oddsen for at de finner vedkommende er liten. Utrolig dårlig av politiet og ikke følge slike saker opp! Endret 27. september 2015 av KRSby
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Det er aldri for sent å anmelde sånne saker. Kontakt voldtektsmottaket der du bor og få snakket med en kurator så får du hjelp og veiledning mht muligheter og noen å snakke med. Voldtektsmottaket er ikke bare for akutte situasjoner der og da, men og for "eldre" saker når en trenger hjelp. Eller fin deg en advokat som jobber med bistandsaker i forhold til personsskade. Anonymous poster hash: 80d90...3d5
Bmwjenten Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Er normalt at det går opp til 2-3 år før noen tørr og anmelde noe sånt. Men sjansen er liten for at du vinner i en eventuelt rettsak, for er så lenge siden. Men få deg en advokat, snakk med h*n om dette. Jeg har selv anmeldt en voldtekt, typ 2 år etter hendelsen, var i avhør, han var i avhør osv. Men venter fremdeles på en eventuelt rettsak, så kan være det går din vei og at du får erstatning for skadene han har påført deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå