Gå til innhold

Hvor selger de bilder, som man kan se på nettet først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trålet gjennom Bohus, Skeidar, Møbelringen, Fagmøbler, Kremmerhuset, Ikea... Andre forslag? 

Anonymous poster hash: 15abc...c95
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fineart :)

Anonymous poster hash: 9a48f...07c

Skrevet

Evt. kan man også bestille lerretsbilder på eBay til en billig penge :) Da velger man design og størrelse selv. Kan sitte i timevis og se på bilder på deviantart.

• Liker 2
Skrevet

Society6 liker jeg. De har ofte gratis shipping, så da er det bare evt moms/toll om det er større bilder.

• Liker 1
Skrevet

Takk for gode alternativ! Ble sittende å scrolle gjennom mye fint :) 
Kom gjerne med forslag til fysiske butikker også. I Trondheim og omegn. 

Anonymous poster hash: 15abc...c95
Skrevet

Jeg vil gjerne også ha tips! Jeg vil ikke ha type masseprodusert kunst som er å finne på ikea, skeidar etc, men samtidig til en rimelig pris. Jeg foretrekker vel lerretsbilder, men helt greit om de ikke er det. 

Evt. kan man også bestille lerretsbilder på eBay til en billig penge :) Da velger man design og størrelse selv. Kan sitte i timevis og se på bilder på deviantart.

Jeg er litt skeptisk til å handle på eBay. Hva er din erfaring med dette? Hvordan er kvaliteten?

Anonymous poster hash: fcb9b...3a6
Skrevet

Jeg vil gjerne også ha tips! Jeg vil ikke ha type masseprodusert kunst som er å finne på ikea, skeidar etc, men samtidig til en rimelig pris. Jeg foretrekker vel lerretsbilder, men helt greit om de ikke er det. 

Jeg er litt skeptisk til å handle på eBay. Hva er din erfaring med dette? Hvordan er kvaliteten?

Anonymous poster hash: fcb9b...3a6

238 kjøp på eBay her  :fnise: To ganger har jeg opplevd at varen ikke kom, begge gangene var det noe billig og lite fra Asia. Fikk igjen pengene etter et par-tre dager, helt problemfritt. Så statistisk sett skal det gå fint. Har nylig bestilt lerret fra England der inne, ei venninne kjøpte et par stykker og alle var akkurat slik hun hadde tenkt og superfine, hun nevnte at de kostet en 150-200 per stykk.

.... så da gikk jeg inn på nfoto og søkte som en gal. Såå gikk jeg på fotoknudsen, fremdeles ikkeno som lignet på 150-200 kr. Etter over en time med leting og lesing gav jeg opp og sendte henne melding, joda, det var på eBay hun hadde kjøpt herligheten. Så de ser slettes ikke "ræl" ut :) 

Skrevet

aimforart.bigcartel.com

Anonymous poster hash: 40406...8dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...