Gå til innhold

188 høy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg klarer ikke bære den med selvtillit! Jeg synker sammen :/ 

Jeg har vel store selvtillitsproblemer

mvh

TS

Anonymkode: b3e91...8fe

jeg er 195+ og strutter med selvtillitt.
hvorfor kan ikke du gjøre det?

forresten, hvor mye veier du? har du rak rygg når du står/går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 195+ og strutter med selvtillitt.hvorfor kan ikke du gjøre det?

forresten, hvor mye veier du? har du rak rygg når du står/går?

Hei! Nå er jeg cirka 83 kg tung, godt trent egentlig! Kraftig muskulatur, så er ikke "spinkel"benbygning, men jeg er slank og trent! 

Vel, som følge av lav selvtillit over høyden min (føler jeg er høyere enn veldig mange andre) så har jeg ubevisst forsøkt å gjort meg mindre, har gått med litt krummet rygg og forover-head- posture! Så du kan tenke deg... :/

Anonymkode: b3e91...8fe

Skrevet

Ronaldo fysikk er det faktisk ganske lett å oppnå. Det er ikke veldig mye muskelmasse, men han har en ganske lav fett prosent. 9-10% ish.

Du referer til en som er under 1.80, men han er ikke veltrent, han er bare feit, dvask og ekkel. Jeg er 170 171 ish og ser definitivt atletisk ut. Boksere har kanskje den beste fysikken utseende messig av alle atleter, og de har også mer muskelmasse enn det fleste andre og det ser bedre ut fra et rent estetisk standpunkt. Du kan se boksere i alle høyder, og ingen ser ut som han feite på under 1.80 utenom noen tungvektere.

Utseendemessig ser kanskje Cristiano Ronaldos fysikk ikke så uoppnåelig ut, men i realiteten er fyren bortimot et fysisk unikum. Han besitter en blanding av eksplosivitet, utholdenhet, størrelse, spenst og kroppsbeherskelse som få andre kan vise maken til.

Innenfor kampsport regnes gjerne bryting som den beste basen for MMA, selv om brasiliansk jiujitsu som stilart er den viktigste komponenten i en MMA-utøvers arsenal. Mye av årsaken har jeg forstått er at brytere gjerne har en innlært treningsetikk som går utenpå utøvere av andre kampsporter. Jeg vil påstå at brytere gjennomgående er sterkere og mer atletiske enn boksere. Brytere får i større grad trent hele kroppen gjennom treningen av sporten enn boksere gjør. Boksing er en veldig begrenset kampsport som ikke gir kroppen like stor variasjon av bevegelser som mange andre kampsporter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...