Gå til innhold

188 høy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du hadde vært perfekt for meg. Jente på 179 :)

Anonymous poster hash: 141ea...7a3

Hehe jeg er 177 og 188 er faktisk for kort. Alle jeg dater er 2m +. Ts- fatter ikke du syns du er for høy. Du er jo høyere enn gjennomsnittet og I Norge er det MANGE høye kvinner også. Ta det med ro; du bruker energi på et ikke-eksisterende problem! -:)

Anonymous poster hash: 75608...f71

• Liker 1
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere!

Jeg klarer ikke bære den med selvtillit! Jeg synker sammen :/ 

Jeg har vel store selvtillitsproblemer

mvh

TS

Anonymkode: b3e91...8fe

Skrevet (endret)

Hvorfor ikke? Du er ikke altfor høy, men høy nok. 

Endret av wintergirl
Skrevet

Det synes jeg også.

Mannfolk med bulende muskler blir tegneserieaktige hvis de er kortvokste (under 180):

http://www.janetcharltonshollywood.com/images/2014/08/joeandteresaintroubleagain.jpg

Og er de kjempehøye blir det Hulk-aktig bole-utseende,som man ofte ser hos Strongman-utøvere:

http://cdn08.dayviews.com/31/_u7/_u7/_u1/_u0/u77106/42576_1228473421.jpg

Begge deler ser like jævlig ut.

Boksere har ofte fine kropper:

http://1.vgc.no/drpublish/images/article/2014/09/05/23289755/1/990/boksing2_jpgr_dmerke_379.jpg

Fotballspillere også.Christiano Ronaldo ser fantastisk ut :rodmer:

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3104740/Cristiano-Ronaldo-busts-cheesy-dance-moves-skimpy-shorts-Read-Madrid-star-holidays-aboard-yacht-St-Tropez.html

Anonymous poster hash: bf01d...a8a

Ronaldo fysikk er det faktisk ganske lett å oppnå. Det er ikke veldig mye muskelmasse, men han har en ganske lav fett prosent. 9-10% ish.

Du referer til en som er under 1.80, men han er ikke veltrent, han er bare feit, dvask og ekkel. Jeg er 170 171 ish og ser definitivt atletisk ut. Boksere har kanskje den beste fysikken utseende messig av alle atleter, og de har også mer muskelmasse enn det fleste andre og det ser bedre ut fra et rent estetisk standpunkt. Du kan se boksere i alle høyder, og ingen ser ut som han feite på under 1.80 utenom noen tungvektere.

Skrevet

Perfekt høyde, eller du kunne gjerne vært høyere også. Jeg er 181 cm, og dater en på 189 cm nå. Kunne godt vært 5-15 cm høyere han altså for min del.

Anonymkode: fb78a...49d

• Liker 1
  • 5 uker senere...
Skrevet

Jeg er mann /gutt på 188 cm høy! Føler meg så utrolig stor, i den forstand høy.. At jeg ikke er helt komfortabel med høyden.

Liker dere damer så høye menn som meg?

Anonymous poster hash: d3c24...ff4

Hei igjen!

Må legge til noe her som jeg glemte: Jeg har også ganske lang (slank) nakke når jeg gidder å rette meg opp! Varierer etter hvor god selvtillit jeg har.

Hva synes dere om det ? Jeg er ikke "bare høy" som mange andre, men lang nakke... 

Spør fordi jeg er usikker på meg selv ..

Gjest Aucaman
Skrevet

Du vil alltid finne et eller annet å være usikker over. Har en bekjent som har dårlig selvtillitt fordi han selv mener han har tynne håndledd. 

Jeg er litt høyere enn deg og mine issues er at jeg er ganske tynn. 1.92 og 73kg. Ut over det syns jeg at ørene mine er for utstående og overkroppen er for kort i kontrast til beina. Vekta har jeg fått negative tilbakemeldinger på, mens ørene og overkroppen er bare i eget hode. 

Og sånne småting er ofte det. Kun i eget hode. Du må heller finne roten til problemet enn å ta det ut på kroppen din!

Skrevet

Hei igjen!

Må legge til noe her som jeg glemte: Jeg har også ganske lang (slank) nakke når jeg gidder å rette meg opp! Varierer etter hvor god selvtillit jeg har.

Hva synes dere om det ? Jeg er ikke "bare høy" som mange andre, men lang nakke... 

Spør fordi jeg er usikker på meg selv ..

Kvinner, hva mener dere ?

Skrevet

Jeg er mann /gutt på 188 cm høy! Føler meg så utrolig stor, i den forstand høy.. At jeg ikke er helt komfortabel med høyden.

Hjelpes, jeg elsker høye menn, men jeg hater menn som fisker etter komplimenter.

Skrevet

Hei O.G

meningen med tråden var at jeg skulle få litt selvtillit for høyden min da den har vært ikke eksisterende i 20 år. 

Og ja, det funker å spørre her!:)

mvh

TS

Skrevet

Er du seriøs med denne tråden? Du har helt perfekt høyde. Men rett deg opp, dårlig holdning ser ikke bra ut. 

Skrevet

Er du seriøs med denne tråden? Du har helt perfekt høyde. Men rett deg opp, dårlig holdning ser ikke bra ut. 

Enig !

Skrevet

Ja :D Perfekt høyde. Tar gjerne en date ;)

Anonymkode: 5abef...055

• Liker 1
Skrevet

Er du utenlandsk? Siden du ser på 188 som høy.

Anonymkode: 1c576...5fa

Skrevet

Opp mot 190 er da bare flott! Jeg foretrekker høye menn. 

Anonymkode: 78d7b...121

Skrevet

Hehe jeg er 177 og 188 er faktisk for kort. Alle jeg dater er 2m +. Ts- fatter ikke du syns du er for høy. Du er jo høyere enn gjennomsnittet og I Norge er det MANGE høye kvinner også. Ta det med ro; du bruker energi på et ikke-eksisterende problem! -:)

Anonymous poster hash: 75608...f71

For kort til hva?

Skrevet

Du har en perfekt høyde! :)

Selv er jeg 1,73. Liker at menn er  høyere enn meg ;) 

Skrevet

Er 1.72 og er sammen med en som er 1.96 (ikke hengslete), og skulle gjerne sett at han var litt lavere (ikke at jeg egentlig bryr meg). Har også vært sammen med en som var 1.86, og det var helt perfekt. 

Skrevet

Du har en perfekt høyde! :)

Selv er jeg 1,73. Liker at menn er  høyere enn meg ;) 

Hærlig :)

Skrevet

Du har PERFEKT høyde!!!! Seriøst mye bedre å være for høy enn for lav. -Og synes ikke du er for høy overhode!:laugh: Er selv 170 og jente:)

Anonymkode: a6eb6...e70

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...