Gå til innhold

188 høy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er samme høyde og vekt som deg, men nesten dobbelt så gammel. Ut fra min erfaring betyr høyde null, niks og nada. Er du en attraktiv mann så får du deg dame selv om du er lav. Er du uattraktiv så hjelper det ikke et døyt om du er høy.

Anonymous poster hash: 647b6...31f

Da må du no gjøre ett eller annet feil tenker jeg.. 

Anonymous poster hash: d3c24...ff4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dater en mann som er 1.91,digger høyden hans. Han er tynn,men med muskler <3 Sukk..

Anonymous poster hash: a2459...6f2
Skrevet

Skal møte denne dagen med å være så lang som mulig! Sjønner ikke hvorfor jeg har hata høyden min!

TS

• Liker 2
Skrevet

188 cm er helt ok, for meg kan du gjerne være høyere siden jeg er 181 cm selv.

Skrevet

Ikke så kjekt å høre.... Innspill?

TS

Det er det jeg fortalte deg om tidligere, om man begynner å lete etter hva det er som holder oss tilbake så vil vi alltid finne en måte å rasjonalisere det på.

Jeg er ikke høy nok, jeg er for lav, jeg er for trent, jeg er for utrent, jeg er for kjekk, jeg er for stygg. Personen som svarte at han er like høy og veier like mye har aldri blitt komfortabel med seg selv, og henger seg så opp i utseende sitt. Det er helt sant at i enkelte arenaer så vil utseende spille en stor rolle, men i ansikt-til-ansikts relasjoner så vil hvor komfortabel du er med ditt "lodd i livet" spille en større rolle.

Det handler om hvor komfortable vi er med oss selv. Jeg har en rar stemme, og i lang tid plaget det meg og jeg holdt for det meste kjeft og var veldig var da jeg snakket. For meg ble det, og en rekke andre ting, tanker om at dette holdt meg tilbake.

Om noen sier, du er for lav, så må du møte det med humor. For i virkeligheten sjekker ikke folk om vi er en fullstendig match innenfor deres kriterier, de sjekker hvor komfortable vi er med våre evt. mangler. Om jeg er ok! med å ha en rar stemme, og kan le av at jeg har det, så kan andre også gjøre det, og det er en bedre egenskap enn om vi skammer oss av det og knytter alle våre feiltrinn i livet opp til disse manglene.

Anonymous poster hash: 6e1dc...bb0

• Liker 2
Skrevet

Du lurer ikke meg.;) Du hadde pult han, det så var det siste du gjorde.;) Tenk for en status du ville fått. Du hadde kommet på førstesiden i alle aviser og i se og hør. Tenk den statusen du ville fått i veninneflokken? Hatt sex med selv Christiano Ronaldo. Omg.. Han er jo svigermors drøm. Rik, kjekk og best i verden.. :fnise:

Anonymous poster hash: dd522...371

Med mindre hun er 18 år så tror jeg ikke hun får så mye status av det. Å ha et meningsløst ONS med en kjendis som allerede har høvla over gud og hvermansen er ikke spesielt beundringsverdig. Å kapre ham og bli lykkelig gift med ham derimot 😉 Men han tar vel ikke i annet enn supermodeller for tida 😁

Anonymous poster hash: 596e5...2bc

• Liker 2
Skrevet

Du lurer ikke meg. ;) Du hadde pult han, det så var det siste du gjorde. ;) Tenk for en status du ville fått. Du hadde kommet på førstesiden i alle aviser og i se og hør. Tenk den statusen du ville fått i veninneflokken? Hatt sex med selv Christiano Ronaldo. Omg.. Han er jo svigermors drøm. Rik, kjekk og best i verden.. :fnise:

Er du her også? Kan du ikke heller gå tilbake til en av Ronaldo-trådene dine med din grenseløse beundring for fyren?

Anonymous poster hash: 8c09d...615

• Liker 2
Skrevet

Er du her også? Kan du ikke heller gå tilbake til en av Ronaldo-trådene dine med din grenseløse beundring for fyren?

Anonymous poster hash: 8c09d...615

Er det flere tråder om cr? Hvorfor har ingen fortalt meg det før?😬

Skrevet

helst ikke spor av.

TS

• Liker 1
Skrevet

Med mindre hun er 18 år så tror jeg ikke hun får så mye status av det. Å ha et meningsløst ONS med en kjendis som allerede har høvla over gud og hvermansen er ikke spesielt beundringsverdig. Å kapre ham og bli lykkelig gift med ham derimot Men han tar vel ikke i annet enn supermodeller for tida

Anonymous poster hash: 596e5...2bc

Ville ikke overraske meg om ganske mange godt voksne damer synes det ville vært stas å havne i en kategori ellers eksklusivt bestående av supermodeller.

Skulle dama bli gravid er vel ikke arvematerialet til Cristiano Ronaldo det verste en sønn kunne ha endt opp med. Fyren er jo bortimot et fysisk unikum.

Skrevet

Du er overhode ikke høy TS. Hilsen en som er 200cm+ høy.

Du er jo bare litt over gjennomsnittet for menn.  Når man er så høy som jeg, begynner folk å kikke fordi det overhode ikke er normalt å være så høy.

Anonymous poster hash: c7455...edd
Skrevet

Du er overhode ikke høy TS. Hilsen en som er 200cm+ høy.

Du er jo bare litt over gjennomsnittet for menn.  Når man er så høy som jeg, begynner folk å kikke fordi det overhode ikke er normalt å være så høy.

Anonymous poster hash: c7455...edd

Ja, jeg ville følgt meg liten ved din side..

TS

Skrevet

Høyden din hadde bare vært et pluss for min del :)

• Liker 1
Skrevet

Da må du no gjøre ett eller annet feil tenker jeg.. 

Er jo det som er mitt poeng. Om du gjør "et eller annet feil" så hjelper det ikke om du er høy, men om du gjør alt riktig så får du deg dame selv om du er lav.

Anonymous poster hash: 647b6...31f

• Liker 1
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har fått litt bedre selvtillit etter å høre så mange som setter pris på 188 høyde! Før, merk (noen dager siden), kunne jeg prøve å "gjemme" høyden min fordi jeg ikke var stolt over den.

Jeg har fått et helt nytt syn på dette, og nå går jeg så rakrygget som aldri før ;) 

Skrevet

Jeg er mann på 187 cm. Høyden min er det eneste området jeg på ingen måte er usikker på. :)

Anonymous poster hash: ab9f4...b32

Skrevet

Jeg er mann /gutt på 188 cm høy! Føler meg så utrolig stor, i den forstand høy.. At jeg ikke er helt komfortabel med høyden.

Liker dere damer så høye menn som meg?

Du har jo en kjempefin høyde, absolutt ingenting å ha komplekser for:)

Skrevet

Du har jo en kjempefin høyde, absolutt ingenting å ha komplekser for:)

Takk! :)

-TS

Skrevet

188 og føler deg "utrolig stor". Hvor i verden lever du? Kina? Jeg er selv 185cm høy, og jeg føler meg oftere "liten" enn schvær. De tre centimeterne kan umulig gjøre en slik forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...