Gå til innhold

facebook kommer ikke inn de ber om ordentlig id

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wtf?? Er det vanlig prosedyre? Kommer ikke inn igjen, er blokkert ut fordi de tror ikke det er meg! Så jeg sendte inn bilde av meg fra skolebeviset mitt, men den er ikke godtatt! Har ikke lyst til å sende bankid eller kopi av pass bare for å få åpnet facebook igjen. En annen grunn er at jeg har bildet av en kunstmaleri med et navn av meg.... fødselsdato tror jeg ikke er riktig. Jeg har lyst til å få kontoen min tilbake men ikke hvis jeg må sende kopi av id??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe svindelgreier kanskje ?

Anonymous poster hash: bb0ea...153

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Kanskje du har gløymt punktum i passordet ditt?

Skrevet
needinspiration, on 26 Sept 2015 - 20:47, said:

Wtf?? Er det vanlig prosedyre? Kommer ikke inn igjen, er blokkert ut fordi de tror ikke det er meg! Så jeg sendte inn bilde av meg fra skolebeviset mitt, men den er ikke godtatt! Har ikke lyst til å sende bankid eller kopi av pass bare for å få åpnet facebook igjen. En annen grunn er at jeg har bildet av en kunstmaleri med et navn av meg.... fødselsdato tror jeg ikke er riktig. Jeg har lyst til å få kontoen min tilbake men ikke hvis jeg må sende kopi av id??

hva med å droppe heile facebook?

er noe fordømt unødvendig  tullball uansett...

Anonymous poster hash: 7f0cf...a74

• Liker 1
Skrevet

hva med å droppe heile facebook?

er noe fordømt unødvendig  tullball uansett...

Anonymous poster hash: 7f0cf...a74

Nå var det ikke det ts spurte om. 

Anonymous poster hash: 2244e...8f7

Skrevet

Dette er helt vanlig på facebook. Kjenner flere som har måttet sende inn bilde av bankkort o.l. fordi de har brukt kallenavn eller lignende.

Anonymous poster hash: 0188b...260
  • Liker 1
Skrevet

Har du bytta navn eller fødselsdato på FB et par ganger? Da er det sikkert derfor hvertfall.

Du kan jo ta kopi av bankkortet ditt og stryke ut kontonr og sånt. Men hvis du ikke har rett fødselsdato på profilen så er du jo litt kjørt.

Anonymous poster hash: f9e06...676

Skrevet

Kjenner flere som har måttet gjort dette fordi de ikke har brukt ekte navn eller et bilde som tydelig ikke er av de.

Anonymous poster hash: e019f...502
Skrevet

Takk for svar. Jeg har bedt dem slette hele kontoen om dem ikke godtar skolebeviset mitt. Har dessverre ingen annen id etter at banken sendte meg nytt kort uten bildet på.

Skrevet

Skolebevis er ikke ID, så skjønner de ikke godtok den

Anonymous poster hash: d2568...043
  • Liker 3
Skrevet

Det er ikke liv med tullenavn på FB, så av og til må brukere som mistenkes å ha dette bevise at de virkelig heter Prinsesse Tullehue Hansen.

Skrevet

Jeg har hatt tullenavn på Facebook i alle år uten problemer. Håper det fortsetter slik.

Anonymous poster hash: f34fe...112
Skrevet

Det går ikke an fortalte noen meg før. Det kan hende noen dobler siden. Prøv igjen litt senere, eller opprett en ny. ;)

Anonymous poster hash: 1c4c0...1a2
Skrevet

Aldri send bankkort info osv! De ba meg om passport bevis også!!!! Jeg nektet, og stod på mitt, og til slutt åpnet de kontoen igjen. I mellomtiden hadde jeg forsåvidt opprettet en ny, så det er den nye jeg bruker nå.

Anonymous poster hash: b3778...86d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...