AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 En jeg har vekslet noen ord med i et par dager, spør plutselig om personen kan spørre meg om noe. Jeg sier ja. Da spør personen - "har jeg sjans på deg?" Hahahahaha! Jeg bare tenker tilbake på barneskolen når jeg hører de ordene. Jeg svarte "jeg vet jo ingenting om deg". Vet såvidt noe mer enn navn, by og alder. Så nei. Da sa personen "kan vi bli kjent da?" Jeg sa "vi kan bli KJENT ja." Så sier personen "ring meg imorgen da." Og jeg sitter og tenker- på hvilket nr da? Haha! Nei, off jeg tiltrekker meg raringene skjønner jeg. Ting som gjør dere oppgitt i tilværelsen som singel? Anonymous poster hash: 08e98...660 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Folk som deg?Anonymous poster hash: 997cd...164 10
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Hehe ja, sikkert mye en kan bli oppgitt over ved meg også Anonymous poster hash: 08e98...660
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Jeg bare synes det er veldig merkelig å spørre om sjans, når man er voksen. Og itilegg ikke kjenner hverandre i det hele tatt. Ikke er det noe kjemi mellom oss heller.Anonymous poster hash: 08e98...660 2
Gjest Sly Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Jeg bare synes det er veldig merkelig å spørre om sjans, når man er voksen. Og itilegg ikke kjenner hverandre i det hele tatt. Ikke er det noe kjemi mellom oss heller.Anonymous poster hash: 08e98...660 Det er ikke alle som er like rutinerte.
Livan Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 En jeg har vekslet noen ord med i et par dager, spør plutselig om personen kan spørre meg om noe. Jeg sier ja. Da spør personen - "har jeg sjans på deg?" Hahahahaha! Jeg bare tenker tilbake på barneskolen når jeg hører de ordene. Jeg svarte "jeg vet jo ingenting om deg". Vet såvidt noe mer enn navn, by og alder. Så nei. Da sa personen "kan vi bli kjent da?" Jeg sa "vi kan bli KJENT ja." Så sier personen "ring meg imorgen da." Og jeg sitter og tenker- på hvilket nr da? Haha! Nei, off jeg tiltrekker meg raringene skjønner jeg. Ting som gjør dere oppgitt i tilværelsen som singel?Anonymous poster hash: 08e98...660 Har sluttet å bli oppgitt av tullinger. Det er for mange av dem og livet er for kort. Tror jeg har bedre fore å bruke min tid & energi på.
heidifrøkna Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Men dere har jo vekslet noen ord i et et par dager. Kanskje det var nettopp derfor han ville veksle noen ord med deg... Skjønner ikke hvorfor dette var så utrolig tullete, han ville vite hvor landet lå tidlig... 8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Eller voksne som sier "du er god i senga". det er så ungdomsskolen. Anonymous poster hash: 6e43c...5f7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #9 Skrevet 26. september 2015 Jeg synes det egentlig var ganske greit spurt jeg? Bedre å spørre rett ut enn å kaste bort tiden i mange uker/måneder på å bli venner og finne ut at man aldri har hatt sjangs vel? Tror jeg hadde blitt sjarmert om en fyr spurte meg om det. Anonymous poster hash: ff81f...a15 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #10 Skrevet 26. september 2015 Eller voksne som sier "du er god i senga". det er så ungdomsskolen. Anonymous poster hash: 6e43c...5f7 På ungdomskolen var det ingen som kunne sagt det til meg... Anonymous poster hash: 7114d...b70 1
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 26. september 2015 #11 Skrevet 26. september 2015 Jeg bare synes det er veldig merkelig å spørre om sjans, når man er voksen. Og itilegg ikke kjenner hverandre i det hele tatt. Ikke er det noe kjemi mellom oss heller.Anonymous poster hash: 08e98...660 Det kan vel hende han synes det er kjemi - og siden du kun har sett og hørt fra han på meldinger, som mangler både kroppspråk og tonefall, kan det jo hende dette er humor fra hans side. At han spør om sjans på deg, kan jo være for å forsøke å sjarmere, og for å vise at han er en rolig og forsiktig type.. Folk må gi folk en sjanse, og ikke dømme nord og ned så fort noen går litt utenfor det normale "Hei, vil du møtes over en kopp kaffe en dag?". 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #12 Skrevet 27. september 2015 En jeg har vekslet noen ord med i et par dager, spør plutselig om personen kan spørre meg om noe. Jeg sier ja. Da spør personen - "har jeg sjans på deg?" Hahahahaha! Jeg bare tenker tilbake på barneskolen når jeg hører de ordene. Jeg svarte "jeg vet jo ingenting om deg". Vet såvidt noe mer enn navn, by og alder. Så nei. Da sa personen "kan vi bli kjent da?" Jeg sa "vi kan bli KJENT ja." Så sier personen "ring meg imorgen da." Og jeg sitter og tenker- på hvilket nr da? Haha! Nei, off jeg tiltrekker meg raringene skjønner jeg. Ting som gjør dere oppgitt i tilværelsen som singel? Anonymous poster hash: 08e98...660 kanskje litt rart å ringe besteforeldrene til daten også? http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_ler.gif' alt=':ler:'>Anonymous poster hash: 76724...0f2
fullførsetningen Skrevet 27. september 2015 #13 Skrevet 27. september 2015 Hvorfor skal man nå alltid være så helvetes rutinert? Hvorfor kan man ikke bare gjøre ting på sin måte? Rutine er kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #14 Skrevet 27. september 2015 Med det å veksle er par ord, mener jeg at vi har snakket i noen minutter iløpet av to dager. Da har samtalen gått ut på å si "hei, hva gjør du" "går det bra" og svar på dette. Samt noen smiletegn. Så dør samtalen ut. Jeg har prøvd å holde den litt i gang, men når du får en haug med smiletegn bare uansett spørsmål eller hva du skriver, er det ikke liv laget. Og når jeg spør hvorfor jeg bare får smiletegn i retur, sier personen "jeg er ikke så flink til dette" Men da passer ikke vi sammen, for jeg må ha en som ihvertfall klarer å svare noe mer enn et smiletegn. Blir liksom ikke så veldig kjent akkurat. Vi har ikke snakket om noe som helst annet. Så dette handler ikke om å være rutinert eller ei. Dette er å være rar.Anonymous poster hash: 08e98...660 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 Jeg synes det egentlig var ganske greit spurt jeg? Bedre å spørre rett ut enn å kaste bort tiden i mange uker/måneder på å bli venner og finne ut at man aldri har hatt sjangs vel? Tror jeg hadde blitt sjarmert om en fyr spurte meg om det. Anonymous poster hash: ff81f...a15 Det er rart å spørre om det jo. Man vet jo ikke om han "har sjans på meg" før man har blitt kjent! 😜Anonymous poster hash: c122e...7cf
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #16 Skrevet 27. september 2015 Det er rart å spørre om det jo. Man vet jo ikke om han "har sjans på meg" før man har blitt kjent! Anonymous poster hash: c122e...7cf Det er jo mange som har utseende som første barriere og kommer man gjennom denne døren er det kanskje muligheter for å bli kjent. Anonymous poster hash: c3327...530 1
Cuntzilla Skrevet 27. september 2015 #17 Skrevet 27. september 2015 Når noen i den type utveksling skriver "kan jeg spørre deg om noe?" så vet du det alltid kommer noe idiotisk eller kleint etterpå. Neste gang skal jeg bare svare nei, du kan ikke spørre meg om noe. Se hva de sier. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #18 Skrevet 27. september 2015 Når noen i den type utveksling skriver "kan jeg spørre deg om noe?" så vet du det alltid kommer noe idiotisk eller kleint etterpå. Neste gang skal jeg bare svare nei, du kan ikke spørre meg om noe. Se hva de sier. Hva ønsker du å oppnå med det? Anonymous poster hash: c3327...530
Cuntzilla Skrevet 27. september 2015 #19 Skrevet 27. september 2015 (endret) Hva ønsker du å oppnå med det? Anonymous poster hash: c3327...530 Demonstrere hvordan dumme spørsmål gir dumme svar. Og jeg lurer genuint på hva de svarer da. Jeg har en som med ujevne mellomrom stiller meg noenlunde samme spørsmål (om jeg vil se nakenbilder av han og/eller kona, basically) og han starter alltid med å spørre om han kan spørre meg om noe. Kanskje han virkelig skjønner at "no means no" hvis jeg sier nei allerede der. Endret 27. september 2015 av Cuntzilla
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #20 Skrevet 27. september 2015 Demonstrere hvordan dumme spørsmål gir dumme svar. Og jeg lurer genuint på hva de svarer da. Jeg har en som med ujevne mellomrom stiller meg noenlunde samme spørsmål (om jeg vil se nakenbilder av han og/eller kona, basically) og han starter alltid med å spørre om han kan spørre meg om noe. Kanskje han virkelig skjønner at "no means no" hvis jeg sier nei allerede der. Jeg synes det er litt drittsekk-faktor ovenfor mennesker som kanskje er redd for temaet de ønsker å stille spørsmål om. Derfor spør de, ad omveier om de kan spørre om noe. Temaet de skal spørre om er antakelig følsomt for spørreren. Akkurat som om folk spør meg om de er tjukke eller er pen i denne kjolen? Jeg kan jo være brutalt ærlig å si, ja du ser kvalmende tjukk ut og forferdelig stygg ut. Liksom bare for å se hvordan reaksjonen er. Empatien flommer ikke akkurat over i slike situasjoner. Anonymous poster hash: c3327...530 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå