Gå til innhold

Er du over 35 med barn og truffet ny kjæreste uten nettdating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell! Trenger noen gode historier, for føler det er vanskelig å møte noen. Og har ikke lyst på nettdating.

Anonymous poster hash: c43f9...687
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel på hvor sosialt aktiv man er?

Anonymous poster hash: 89054...20d

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Fortell! Trenger noen gode historier, for føler det er vanskelig å møte noen. Og har ikke lyst på nettdating.

Anonymous poster hash: c43f9...687

For min egen del kan jeg forstå hva slags grunner jeg har til å ikke ønske nettdating, men dette er fordi jeg har forsøkt litt, og sett hvordan det er.

Har du prøvd nettdating, eller vil du bare ikke? Hadde vært interessant å høre hvorfor du ikke ønsker å benytte den tilgjengeligheten som finnes med nettdating :)

Beklager at det ble off-topic, og at jeg ikke kan svare ellers.. Av en eller annen grunn, tror jeg ikke du vil få så mange "riktige" svar i denne tråden, men jeg kan så klabert ta helt feil :)

Skrevet

Nå er jeg "bare" 33, med tre barn... og jeg har valgt vekk nettdating. Jeg treffer mennesker på byen eller ute på sosiale greier og det funker faktisk fint.

Gjest morhjertegod
Skrevet

Jeg var 35 da jeg møtte min mann på Oslo S av alle ting, jeg rakk ikke toget hjem, han spanderte kaffe. Har holdt sammen siden, jeg hadde to barn da vi møttes, han ingen. Vi har nå ti år sammen og fortsatt like lykkelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...