Gå til innhold

Parkerer du på Handicap-plasser?

Parkerer du på handicap-plasser?  

1. 1. Parkerer du på handicap-plasser?

• Nei, aldri.
      41
    • Okei, det har hendt.
      3
    • Hvis det ikke er ledige plasser nær inngangen.
      0
    • Ja, alltid. Handicappede trenger vel ikke bil.
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei aldri... kunne ikke falle meg inn..

- og etter å ha hatt tette bånd til folk som har trengt disse plassene i mange år - pleier jeg også å spørre de som parkerer på disse plassene - uten tegn i ruta - om det ikke er flaut... - og det er utrolig hva slags reaksjoner jeg får .. noen blir flaue .. andre skal bare .. og atter andre kjefter meg huden full for å bry meg med ting jeg ikke har noe med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Det ene alternativet mitt falt ut! Det siste skulle være: Ja, jeg er handicappet, men det ser ikke ut til at noen har etterlyst det.

Bra at dere aldri parkerer på handicap, da!

Skrevet

Selvfølgelig ikke, det kunne ikke falle meg inn.

Etter å ha kjørt rundt og rundt på parkeringsplassene ved et kjøpesenter i Trondheim kjempelenge før vi endelig fant en plass der min venn som bruker rullestol kunne komme seg ut av bilen blir jeg skikkelig hissig når jeg ser folk som "skal bare" og parkerer på disse plassene.

Skrevet

Jeg ville aldri parkert på handicap, både fordi jeg respekterer det de skal brukes til, og fordi man risikerer at bilen blir tauet fort som F... Sambo kjører som bud, og bruker de til varelevering, og det er visstnok lov.

Gjest Anonymous
Skrevet

En gang, under en fødsel. Hadde kraftige rier med ett minutt mellom, da tillot jeg meg det i tre minutter. Men da var jeg jo liksom handikappet også...

Ellers: Selvfølgelig ikke!

Skrevet

Imidlertid må jeg tilstå at jeg bruker handicap-doer rett som det er. Har aldri opplevd å møte en handicap'et i døren, men villesikkert følt meg itt ille til mote om jeg gjorde det.

:ler: hehe... det må jeg innrømme at jeg også har gjort, men jeg ville nok ikke følt meg utilpass om eg møtte en handicappet i døren... kanskje jeg burde...? :roll: har vært mange steder der dame- og handicap-doen er sammen.. prøver di å si oss noe eller? 8)

Handicap-parkeringer er derimot helt uaktuelt!

Skrevet

hehe.. Egentlig gjør jeg ikke sånt, men nå er jeg høygravid og særdeles bevegelseshemmet, så da blir det handicap-parkering når det passer seg sånn.

De er jo ALLTID ledige, er lik, de blir ikke brukt av handikappete likevel...

Skrevet
Hei! Det ene alternativet mitt falt ut! Det siste skulle være: Ja, jeg er handicappet, men det ser ikke ut til at noen har etterlyst det.

Bra at dere aldri parkerer på handicap, da!

Eh, jeg etterlyser det. Jeg har handicap-kort, jeg kan stå der, jeg står alltid der når det er ledig. Hvis jeg oppdager folk som ikke har kort, som står på en plass jeg trenger, så ber jeg dem pent om å flytte seg. Det gjør de som regel også.

Vanligvis synes det kanskje ikke så mye på meg at jeg trenger det kortet, men med 2 hofteproteser og en veldig varierende leddgikt, så har jeg ingen dårlig samvittighet for å bruke plassene.

Catzy

Skrevet

Har parkert ulovlig ja og tatt sjanser, men aldri på de plassene, nei.

Gjest lilletroll
Skrevet

ALDRI

Og det kommer jeg heller aldri til å gjøre!!! Jeg IRRITERER meg på vegne av alle handicappede over disse late idiotene som bruker opp disse plassene!!

Skrevet

Aldri i verden.

Jeg tror foreldrene mine aldri hadde kommet over det heller...

Jeg er vokst opp med en lillesøster i rullestol, vet hvor forferdelig dumt det er når sånne plasser opptas av folk som ikke trenger og har lov til det.

Den dag i dag ser jeg alltid etter på parkeringsplasser om de har skilt der de står, og har de ikke skal jeg love deg at de får høre det........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...