Gå til innhold

Parkerer du på Handicap-plasser?

Parkerer du på handicap-plasser?  

1. 1. Parkerer du på handicap-plasser?

• Nei, aldri.
      41
    • Okei, det har hendt.
      3
    • Hvis det ikke er ledige plasser nær inngangen.
      0
    • Ja, alltid. Handicappede trenger vel ikke bil.
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig er det å stygt å ta opp plassene for handicappede, men jeg har med skam å melde gjort det ved et par anledninger ("skulle bare").

Irriterer meg fælt over fancy ungdomsbiler med høylydte stereoanlegg som hviner seg inn på handicapplassene, da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SEFF.... det er jo alltid nærmest døra.

Handikappede har jo hjul på stolen så dei får pokker meg trille litt ekstra.......

Skrevet

Nei,det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre det heller :rosaengel:

Skrevet

Jeg har ikke lappen, men mannen kjører. Og det parkeres aldri på handicapplassene. Den trenger de handicappede.

Skrevet
SEFF.... det er jo alltid nærmest døra.

Handikappede har jo hjul på stolen så dei får pokker meg trille litt ekstra.......

Oppklaring; Man kan være handikappet uten å sitte i rullestol! :wink:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg er ikke nødvendigivs spesielt lovlydig i trafikk når det kommer til verken fart eller parkering, men handikap-parkering er bare uaktuelt.

Skrevet

Jeg kjører ikke selv, men samboer.

Vi parkerer aldri på handicapplasser. :riste:

Skrevet

Det kunne aldri falle meg inn - om det så skulle være den eneste ledige parkeringplassen i mils omkrets!

Irriterer meg veldig over folk uten fysisk handicap som benytter seg av slike plasser. Har sett det mange ganger! :-x

K

Skrevet

ALDRI

Det jeg derimot HAR gjort, er å kjøre bil med adgangstillatelse for å parkere på disse plassene, og fy faen så irriterende når de er tatt av andre som ikke trenger dem, når man selv ikke kan gå mer enn høyst nødvendig eller er avhengig av å ha bilen svært tilgjengelig.

Og fy faen så synd jeg syntes på min morfar som nesten ikke kunne gå, når han ikke kunne gå på butikken fordi det ikke var ledig plass, evt at han parkerte 50 meter unna og brukte en halvtime på å komme seg til døra.

Man kan forøvrig ikke se på alle at de er handikappet.

Skrevet

Jepp, har gjort det, men bare når det er mer enn en slik ledig og jeg skal en kjapp tur inn på butikken.

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort, og det håper jeg at jeg aldri kommer til å gjøre.

Skrevet
ALDRI

Det jeg derimot HAR gjort, er å kjøre bil med adgangstillatelse for å parkere på disse plassene, og fy faen så irriterende når de er tatt av andre som ikke trenger dem...

Helt enig!!

Det samme har jeg opplevd.

Skrevet

Nei, aldri. Kunne faktisk ikke falle meg inn.

Gjest Laban ikke innl.
Skrevet

Har aldri gjort det, men fyttikatta så fristende det kan være når jeg bare skal inn i to minutter og rettut igjen.

Imidlertid må jeg tilstå at jeg bruker handicap-doer rett som det er. Har aldri opplevd å møte en handicap'et i døren, men villesikkert følt meg itt ille til mote om jeg gjorde det.

Skrevet

Imidlertid må jeg tilstå at jeg bruker handicap-doer rett som det er. Har aldri opplevd å møte en handicap'et i døren, men villesikkert følt meg itt ille til mote om jeg gjorde det.

Det gjør jeg også. Hadde ikke følt meg ille til mote om det stod en utenfor, de tåler nok å stå i kø som alle andre. Vitsen med doen er jo ikke at de skal alltid ha fri tilgang på do, men at de skal ha de hjelpemidlene som trengs for å kunne gå på do.

Skrevet

Nei, aldri. Tenk om noen så meg og trodde jeg var handicappet? Jeg vil iallefall ikke bli satt i bås med disse kriminelle rullestolgjengene som herjer rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...