AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 I går tok jeg en slik strimmel-graviditetstest, bare for å utelukke da jeg hopper over mensen måneden her. Først dukker den røde test-streken opp, og etter ett lite minutt dukker det opp en sterk, men tynn BLÅ strek opp?! Jeg tenker med en gang at testen er ugyldig. Bruksanvisningen står på kinesisk, men sånn jeg tolket bildet på pakken vil en ugyldig test ikke vise noe, Evt. Bare "positiv" streken. Noen som har vært borti noe lignende?🙈Anonymous poster hash: 89ab9...24d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Ta en til Anonymous poster hash: 24794...6f8
La Luna Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Den tynne blå streken som ikke er der teststreken ville dukket opp? Har ingenting å si, noen av testene er bare sånn.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Den blå streken kom fram der den "postitive" streken ville ha dukket opp ja. Den "kontroll" streken dukket opp som vanlig 😉Anonymous poster hash: 89ab9...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå