Gå til innhold

Til dere menn: Hvordan er ditt drømmeforhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppfører hun seg? Hva forteller hun (ikke)? Hva godtar hun/godtar hun ikke? Hvilke krav har du? Hvor ofte har du "guttekvelder"? Når møter du svigers? Når blir dere samboere? Hvordan blir "arbeidsfordelingen" i hjemmet?

Dere trenger ikke å svare på disse spørsmålene altså, men var en liten pekepinn på ting jeg lurer på 😝

Anonymous poster hash: c8806...c05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjærlig, omsorgsfull, humor... Generelt ett godt menneske!

Godtar at vi vil se lite til min familie, da vi ikke er en tett familie og at jeg ikke har så mange venner. Hun vil bli den viktigste personen i mitt liv.

Forteller meg alt, eks'er trenger jeg ikke høre om.

Møter svigers sannsynligvis når dem vil møte meg.

Krav: Jeg liker pene øyne og ett pent smil, kosete,intim og trofast.

Arbeidsfordeling: Ingen fasit, 50/50 fordeling så langt det går.

Anonymous poster hash: 54fd1...b25

• Liker 8
Skrevet

Takk☺️

Noen fler?

Skrevet

Takk☺️

Noen fler?

Skrevet (endret)

Hun må først og fremst være åpen for at folk er forskjellige og ikke være trangsynt eller dømmende. Behandle folk med respekt, uansett om det er kassadamen, eller seritøren på en restaurant. Hun må være positiv og like å smile og le med og av meg og seg selv.

Hun forteller meg gjerne alt om seg selv, og er brutalt ærlig med meg. Om buksene mine f. eks ikke ser ut på meg så ser jeg helst at hun bare sier det rett ut, for da vet jeg at når hun gir meg et kompliment at hun faktisk mener det. Jeg liker å få komplimenter for hvordan jeg er som person, men ikke så mye ellers om jeg ikke har trent mye og får litt oppmerksomhet for det. Jeg har ikke noe krav til hvor ofte vi kan ha gutte-kvelder, men en fin balansegang at man gjør det av og til er fint. Når man flytter sammen og sånt vet jeg ikke helt, kanskje etter et år så man virkelig blir godt kjent først. 

Av andre ting så må hun trene, slik at vi kan motivere hverandre til en sunn og god livsstil som gjør at vi lever lenge, har bra sex og har et fint liv.

Turn Offs: Prat om exer eller andre gutter.

Turn Ons: Tar initiativ til f. eks å lage en god middag, vise at hun bryr seg om meg, at hun vil utvikle seg som menneske for å være den beste versjonen av seg selv.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Skrevet

Omsorgsfull, snill, grei. Litt sjenert og stille(liker ikke brautende damer som skal prate hele tiden). Liker å kose med meg, og slappe av hjemme. 

Anonymous poster hash: d8944...253
Skrevet

Hvordan oppfører hun seg? Hva forteller hun (ikke)? Hva godtar hun/godtar hun ikke? Hvilke krav har du? Hvor ofte har du "guttekvelder"? Når møter du svigers? Når blir dere samboere? Hvordan blir "arbeidsfordelingen" i hjemmet?

Dere trenger ikke å svare på disse spørsmålene altså, men var en liten pekepinn på ting jeg lurer på

- rolig i hverdagen, tar ting litt på sparket, HATER stress og mas så nei takk til det. Men hun bør ha gode rutiner allikevel, bare ikke ta hver minste ting så seriøst og opphisse seg over det  :wink: også skal hun selvsagt ikke være utro 

- jeg vil nok ha en jente som føler hun kan snakke åpent med meg om alt, men trenger vel ikke fortelle alle sine dypeste hemmeligheter akkurat

- denne vil nok høres litt drøy ut, men at jeg får lov til å trene 13-20 timer i uka samt ha hvertfall noen timer alenetid foran spillskjermen i uka :) 

- krever at hun tar vare på seg selv, prøver å spise sunn mat, og at hun ikke røyker eller drikker seg full, helst ikke snusing heller men det er jo så mange som bruker det

- ikke så ofte bortsett fra noen fotballkvelder i ny og ne, men nå bor jeg hos familien enda da

- dunno

- ikke lett å si det

- satser på å holde det nokså likt

- gutt 19

Anonymous poster hash: cc432...a73

Skrevet

- rolig i hverdagen, tar ting litt på sparket, HATER stress og mas så nei takk til det. Men hun bør ha gode rutiner allikevel, bare ikke ta hver minste ting så seriøst og opphisse seg over det  :wink: også skal hun selvsagt ikke være utro 

- jeg vil nok ha en jente som føler hun kan snakke åpent med meg om alt, men trenger vel ikke fortelle alle sine dypeste hemmeligheter akkurat

- denne vil nok høres litt drøy ut, men at jeg får lov til å trene 13-20 timer i uka samt ha hvertfall noen timer alenetid foran spillskjermen i uka :) 

- krever at hun tar vare på seg selv, prøver å spise sunn mat, og at hun ikke røyker eller drikker seg full, helst ikke snusing heller men det er jo så mange som bruker det

- ikke så ofte bortsett fra noen fotballkvelder i ny og ne, men nå bor jeg hos familien enda da

- dunno

- ikke lett å si det

- satser på å holde det nokså likt

- gutt 19

Anonymous poster hash: cc432...a73

Det vises lett at du er svært ung.

Anonymous poster hash: 2edf4...c44

• Liker 12
Skrevet

vær deg selv i stedet for å prøve finne svar her inne. skuespill er ikke greit.

Anonymous poster hash: cb89d...e93
  • Liker 3
Skrevet

Det er ikke det at jeg ikke er meg selv. Tvert i mot! Men det er litt greit å se hva dere liker av sånne småting. Og at jeg ikke føler jeg må mase eller at han skal føle seg presset til noe. Selvom det ikke virker sånn her kanskje, så har vi faktisk veldig god kommunikasjon. Men det er ikke til å legge skjul på at menn og kvinner generelt sett tenker ulikt, og at dere gjerne er mer avslappet osv i starten. Kvinnfolk (hvertfall de aller fleste jeg vet om, inkludert meg selv) overtenker og analyserer mer enn vi liker. Da kan det være greit å høre litt hva menn tenker om div for å få bedre forståelse av sin egen type. Takk til dere som har svart😊

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke fortell om hva som har skjedd på jobben eller hvordan dagen din har vært. 

Endret av Summers
Skrevet

Ikke fortell om hva som har skjedd på jobben eller hvordan dagen din har vært. 

Enig, det er så balle kjedelig at snork.

• Liker 2
Skrevet

Enig, det er så balle kjedelig at snork.

Hva skal man da snakke om? Er jo ikke så jævla mye spennende som skjer i hverdagen..

Anonymous poster hash: cc860...1e4

• Liker 1
Skrevet

Hva skal man da snakke om? Er jo ikke så jævla mye spennende som skjer i hverdagen..

Jo det er det. Man kan snakke om sykt mye forskjellig når samtalen dreier seg om små hendelser på jobben så har man åpenbart ikke mye å prate om. Du virker kjedelige og lite kreativ som person. Sorry, not sorry.

• Liker 2
Skrevet

Jo det er det. Man kan snakke om sykt mye forskjellig når samtalen dreier seg om små hendelser på jobben så har man åpenbart ikke mye å prate om. Du virker kjedelige og lite kreativ som person. Sorry, not sorry.

Kom opp med et par forslag da, Mr. Kreativ og superspennende.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Kom opp med et par forslag da, Mr. Kreativ og superspennende.

Jeg drar opp samtale emner alt utifra hvordan type person jeg er med. Om er veldig åpen prater vi om alt, det kan være samfunnsdebatter, tabubelagte termaer, sex og samliv, hobbyer og interesser som man typ har til felles, mat, trening, reise, morsomme ting som har skjedd iløpet av dagen (fleste jobb historier er kjedelige og negative, han gjør ditt og sjefen min er dritt).. ++. 

Endret av Charmander
  • Liker 2
Skrevet

Kom opp med et par forslag da, Mr. Kreativ og superspennende. Anonymous poster hash: cc860...1e4

Dette her blir spennende, jeg er av samme oppfatning som deg!

Skrevet

ikke enig. Selv om det er kjedelig. Har en hatt en vanskelig dag på jobb er det godt å ha en som kan lytte.

Anonymous poster hash: 82d71...16e

• Liker 4
Skrevet

Jeg drar opp samtale emner alt utifra hvordan type person jeg er med. Om er veldig åpen prater vi om alt, det kan være samfunnsdebatter, tabubelagte termaer, sex og samliv, hobbyer og interesser som man typ har til felles, mat, trening, reise, morsomme ting som har skjedd iløpet av dagen (fleste jobb historier er kjedelige og negative, han gjør ditt og sjefen min er dritt).. ++.

Men ser du for deg et (realistisk) forhold hvor du har slike samtaler hver jævla kveld? Er du overbevist om at det er slik livet funker? Hvor gammel er du? Har du noen gang vært i et seriøst forhold, bodd med en person?

• Liker 8
Skrevet

ikke enig. Selv om det er kjedelig. Har en hatt en vanskelig dag på jobb er det godt å ha en som kan lytte. Anonymous poster hash: 82d71...16e

Nettopp. Vi er mennesker, ikke roboter. Livet har sine opp og nedturer, kan ikke sitte hver dag og bare være sprudlende og snakke om reising vettu.. Jobb er en så stor del av dagen og livet at det ville vært rart å "aldri" prate om det.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...