AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Ser at det stadig vekk søkes etter single folk til å være med i realityprogrammer. Har noen av dere vært med på det? Hvordan var det? Angrer dere? Nå etterlyser NRK single folk til et program. http://www.nrk.no/delta/singel-og-pa-jakt-etter-kjaereste_-1.12561112 Jeg skjønner ikke at folk gidder å være med, er det ikke slitsomt å bli filmet, og i hvert fall når det gjelder å søke etter en kjæreste. Hvorfor gidder folk å stille opp på reality egentlig? Anonymous poster hash: 6f5f6...643 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Oppmerksomhets komplekser. Anonymous poster hash: ad0a4...352 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Nei, heldigvis har jeg aldri vært med på noe sånn. Aldri i verden om jeg hadde klart å date på en naturlig måte med filmcrew rundt med! Har en kompis som skal være med på "Adam møter Eva" - nakendating på TvN, og jeg synes det er så kleint at jeg får lyst til å krype under sofa`n bare ved tanken Jeg aner ikke hva som motiverer folk til å delta på sånn, men det handler vel om å få sine "15 minutes of fame". Anonymous poster hash: 33bf4...222
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå